ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Zebra Media Surveillance System 2.1 – نرم افزار نظارت بر دوربین های مداربسته

Zebra Media Surveillance System نرم افزار نظارت ویدئویی و ضبط حرکات است. در این نرم افزار برای هر فریم ویدئو، اگر حرکتی تشخیص داده شود زنگ هشدار به صدا در می آید، این اتفاق به تعداد سلول هایی که در حرکت تشخیص داده شده اند و مقدار حرکت در هر سلول بستگی دارد. شما می توانید حساسیت تشخیص را تنظیم کنید و نواحی حساس را برای جلوگیری از هشدارهای اشتباه، تعیین کنید. وقتی دوربین فریم های ویدئو را در یک محیط تاریک ذخیره می کند، ممکن است که نویز پس زمینه سلول های ویدئوییCCD باعث شبیه سازی یک حرکت شوند. بنابراین برای کاهش حساسیت در این موارد گزینه ای وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. وقتی موقعیت اعلام خطر تشخیص داده شده، نرم افزار می تواند هشدار صوتی را فعال کند یا یک ایمیل به همراه عکس برای شما بفرستد. ذخیره خودکار عکس یا ضبط ویدئو به صورت فشرده از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.
Zebra-Media Surveillance System دارای یک پلیر حرفه ای است که به شما امکان اجرای ویدئو کلیپ ها، ذخیره فریم های ویدئو و اجرای آنها را می دهد. هر دوربین به صورت جداگانه دارای تنظیمات بررسی و ذخیره هستند. تمامی تنظیمات مانند عکس ها، هشدارها و ضبط ویدئو می توانند توسط قابلیت زمان بندی نرم افزار، خاموش یا روشن شوند. تمامی بررسی ها و هشدارها به همراه برچسب زمان و تاریخ ثبت می شوند. هر دوربین دارای زمان بندی خاموش و روشن شدن به صورت منفرد است. دسترسی به تمامی اطلاعات نرم افزار از طریق رمز عبوری که شما تعیین می کنید امکان پذیر می باشد.

برخی امکانات کلیدی نرم افزار Zebra-Media Surveillance System 1.4 :
– پشتیبانی از تعداد نامحدود دوربین شامل دوربین های IP و USB.
– تشخیص حرکت.
– هشدار صوتی از طریق SMS،MMS و یا ایمیل.
– تنظیم مقدار حساسیت برای هر منطقه.
– ذخیره ویدئوها در آرشیو یا فایل ها با مقدار فشرده سازی انتخابی.
– زمان بندی.
– محافظت از طریق رمز عبور.
– اضافه کردن متن، برچسب زمان یا واترمارک روی ویدئو.

دانلود Zebra Media Surveillance System :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید