ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Zebra Webcam Motion Detector 2.3 – نرم افزار تشخیص حرکت دوربین های مدار بسته

Webcam Motion Detector نرم افزار کاربردی برای تشخیص حرکت و ضبط و نمایش تصاویر دوربین های مداربسته یا وبکم می باشد. شما امکان تجسس ویدئو به همراه چندین دوربین مبتنی بر IP و دستگاه های ضبط ویدئو را توسط این نرم افزار در اختیار خواهید داشت.برای هر فریم ویدئو، در صورتی که حرکتی تشخیص داده شود ، زنگ هشدار به صدا در می آید که این عمل به نسبت حرکت کلی و مقدار حرکت بستگی دارد.
یک شبکه چهارخانه برای فریم های ویدئو در نظر گرفته شده است. شما می توانید حساسیت تشخیص و نواحی پوشیده شده در مورد دید دوربین را برای جلوگیری از زنگ های خطر اشتباه ، تنظیم کنید. وفتی فریم های ویدئوی دوربین ضبط در محیطی تاریک ضبط می شوند، امکان دارد که نویزهای الکتریکی روی پس زمینه سلول های ویدئوی CCD ، به نوعی در روند تشخیص حرکت اختلال ایجاد کند. شما با کم کردن میزان حساسیت نویزهای ویدئو بوسیله فعال کردن گزینه کاهش نویز ویدئو ، می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.
وقتی وضعیت اعلام زنگ خطر اتفاق می افتد، نرم افزار می تواند یک زنگ هشدار را به صدا در بیاورد، یا عکسی از صحنه ویدئو را برای ایمیل شما ارسال کند. تهیه عکس ها به صورت خودکار ، یا ضبط فیلم به صورت فایل های فشرده از ویژگی های مهم نرم افزار است. Webcam Motion Detector شامل یک پلیر حرفه ای می باشد که به شما امکان اجرای کلیپ های ویدئویی ، ذخیره فریم های ویدئو و اجرای فریم ها روی یکدیگر(Overlay) را می دهد. هر دوربین می تواند به صورت مجزا بررسی شود و تنظیمات تصویربرداری آنها تغییر داده شود. تمامی تنظیمات مانند زنگ های خطر، عکس ها و ضبط ویدئو می تواند توسط یک بخش زمان بندی داخلی، فعال یا غیر فعال شوند.

دانلود Zebra Webcam Motion Detector :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید