ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود GridinSoft Trojan Killer 2.1.34 – نرم افزار آنتی تروجان

دانلود GridinSoft Trojan Killer

نرم افزار آنتی تروجان GridinSoft Trojan Killer یک نرم افزار امنیتی حرفه ای می باشد که برای حذف و متوقف کردن بدافزارها ، تروجان ها و ابزار های جاسوسی طراحی شده است. کاربران با استفاده از این آنتی تروجان می توانند بدون ویرایش دستی فایل های سیستمی یا رجیستری ، سیستم خود را از تمامی بدافزارها پاک کنند. این نرم افزار همچنین تغییراتی که برخی بدافزارها در سیستم ایجاد می کنند را حذف می کند ، این تغییرات اغلب توسط آنتی ویروس های محبوب نیز نادیده گرفته می شود. GridinSoft Trojan Killer تمامی فایل های بارگذاری شده در زمان Boot سیستم را برای تشخیص نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ، کرم های اینترنتی و دیگر بدافزارها بررسی خواهد کرد. این برنامه قدرتمند با کارکرد در پس زمینه ویندوز ، تداخلی در کارکردهای سیستم ایجاد نکرده و نهایت امنیت را برای شما فراهم می کند.

ویژگی های نرم افزار GridinSoft Trojan Killer :

بازنشانی تنظیمات Internet Explorer: برخی بدافزارها ، در بخش های Home ،Start و Search مرورگر اینترنت اکسپلورر ، تغییراتی اعمال می کنند تا کامپیوتر شما اطلاعات را برای سایت به خصوصی ارسال کند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این تنظیمات را به حالت اولیه خود برگردانده و امنیت کامل را برای شما فراهم می کند.

بازنشانی فایل های HOST: فایل های HOST ویندوز ، فایل هایی متنی هستند که آدرس های اینترنتی را ذخیره می کنند. این فایل ها می توانند برای افزایش :سرعت دسترسی به سایت های پربازدید استفاده شوند. برخی بدافزارها باعث تغییراتی در فایل های HOST می شوند تا شما را به سایت مورد نظر خودشان راهنمایی کنند. GridinSoft Trojan Killer تمامی این فایل ها را پاک سازی خواهد کرد.
بازنشانی قوانین آپدیت ویندوز: برخی بدافزارها تلاش می کنند که جلوی آپدیت شدن ویندوز را بگیرند و با خالی گذاشتن بخش آپدیت ویندوز در تنظیمات آن ، اجازه نمی دهند که ویندوز آپدیت شود.
GridinSoft Trojan Killer تنظمیات آپدیت ویندوز را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تصحیح می کند.
پشتیبانی از اکثر سیستم عامل های بخصوص ویندوز Windows® ۸
و….

دانلود GridinSoft Trojan Killer :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید