ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود NetSarang Xmanager Enterprise 5 Build 1236 – نرم افزار مدیریت شبکه

NetSarang Xmanager Enterprise نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت شبکه و به اشتراک گذاشتن منابع موجود و کنترل کاربران شبکه میباشد. بدین ترتیب می توان تمامی منابع محاسبات شرکتی که تحت شبکه قرار گرفته است را برای هر کاربر به صورت یکپارچه ارایه کرد. NetSarang Xmanager Enterprise یکی از نرم افزارهای است که امروزه بسیاری از محیط های شبکه شرکت های پیچیده به آن نیاز دارند. این مجموعه شامل بخش های Xmanager 3D, Xshell, Xftp, Xlpd در یک بسته نرم افزار می باشد.
Xmanager 3D به شما امکان به اشتراک گذاری نرم افزارهای پنجره 3D (OpenGL) X را داده و شما توسط Xshell می توانید سرورهای Unix/Linux را توسط یک ترمینال امن ، مدیریت کنید. Xftp برای انتقال ساده و ایمن فایل ها بین سیستم ها می باشد. و در نهایت Xpld برای پرینت اسناد یک سیستم روی یک سیستم دیگر کاربرد دارد.
تمامی این نرم افزار یک ماژول امنیتی SSH معمولی (Shel ایمن) را دارا هستند و با یکدیگر نیز سازگار می باشند. بدین ترتیب کاربران می توانند بازدهی کار خود را به صورت محسوسی افزایش دهند. از زمانی که تمامی این نرم افزار در یک بسته ارائه شده است ، کاربران می توانند بیشترین استفاده را از یک بسته نرم افزار ببرند.

شما می توانید توسط Xmanager Enterprise سیستم های سرور را کنترل کنید ، از نرم افزارهای سیستم های دیگر استفاده کنید ، فایل ها را بین سیستم های شبکه جا به جا کنید و همینطور فایل ها را روی سیستم های دیگر پرینت کنید. تمامی این کارها از طریق محیط ویندوز شما امکان پذیر است.
بسته نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise با ویندوزهای XP / 2000 / Vista و ویندوز 7 کاملاً سازگار است.

دانلود NetSarang Xmanager Enterprise :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید