ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Total Power Control v1.02 نرم افزاری به منظور کنترل و مدیریت سریع

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان مشاهده نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند قسمت های مختلف سیستم عامل نرم افزاری و همچنین قطعات سخت افزاری سیستم خود را کنترل و نظارت کنند. همچنین ابزارهایی را نیز می توان به منظور کنترل قدرت قسمت های سخت افزاری و بهینه سازی کاربرد اجزای سیستم مورد استفاده قرار داد. بسیاری از کاربرانی که به نوع کارکرد سیستم خود و افزایش کارایی هر یک از سیستم ها اهمیت می دهند استفاده از این نرم افزارها را برای خود امری ضروری تلقی می کنند.

در این مطلب با ابزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Total Power Control نام نرم افزاری به منظور کنترل کارکرد سیستم می باشد. بدون استفاده از نرم افزارهای کنترل کارکرد ، کاربر می بایست با استفاده از ابزارهای خود ویندوز در لایه بندی های مختلف سیستمی اقدام به کنترل و نظارت دستی اجزای مختلف سیستم نماید و این امر علاوه بر این که امری وقت گیر می باشد برای کاربران معمولی شاید آنچنان کار آسانی نباشد. به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید سرعت و کارایی سیستم خود را مورد آزمایش قرار دهید و در صورت امکان اقدام به بهینه سازی عملکرد و سرعت قسمت های مورد نظر نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت Acritum Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار:

– قابلیت دسترسی به ابزارها تنها با دبل کلیک

– دسترسی به shutdown, restart, hibernate, sleep, screen off, logoff ، سوئیچ کردن کاربر، اجرای محافظ صفحه نمایش و غیره. با دبل کلیک



شما هم نظر خود را ارسال کنید