ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BookDrive Editor Pro 6.1.9 – نرم افزار ساخت کتاب پی دی اف از تصاویر و اسناد اسکن شده

BookDrive Editor Pro نرم افزار ویژه و کاربردی برای آرشیو کردن تصاویر اسکن شده از کتابها و روزنامه ها می باشد که به کاربر امکان میدهد تا تصاویر اسکن شده را با کیفیت بسیار بالا به صورت کتاب در اختیار داشته باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر مختلفی که از یک کتاب یا مجله را جملع آوری کرده و یک طراحی جدید برای آن انجام دهید و در کنار هم قرار دهید.

در این نرم افزار می توانید اطلاعات مربوط به کتاب را در یک پروفایل اختصاصی جمع آوری کرده و به صورت حرفه ای در اختیار داشته باشید.طراحی جلد کتابهای آماده شده توسط شما  قابلیت انجام می باشد که می توانید ظاهر دلخواه خود را بر روی کتابها را انتخاب کنید.یکی از کاربردهای اصلی این نرم افزار جمع آوری تصاویر قدیمی از کتابهای قدیمی می باشد که به راحتی قابل آرشیو کردن می باشند.

شما کافیست برای اولین تصویر اسکن شده تنظیماتی را در نظر بگیرید ، برای تصاویر بعدی این تنظیمات قابل اعمال می باشد و شما صرفا کافیست که اسکن ها را اضافه کنید و آرشیو خود را تکمیل کنید و نیازی نیست که برای هر تصویر تنظیمات را انجام دهید. شما می توانید برای هر آرشیو خود خروجی های مختلفی تهیه کنیدو کار نهایی را بصورت فرمت های TIFF, PDF ذخیره نمایید.



  • پسورد:www.p30world.com

4 دیدگاه برای نوشته “دانلود BookDrive Editor Pro 6.1.9 – نرم افزار ساخت کتاب پی دی اف از تصاویر و اسناد اسکن شده” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید