ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Faronics WINSelect Enterprise 8.10.2100.819.DC.10.02.2017 – نرم افزار محدود کردن دسترسی کاربران به کامپیوتر

آیا دیگران به کامپیوتر اختصاصی شما دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند؟ آیا میخواهید دسترسی دیگر کاربران را محدود کنید تا به فایل ها و نرم افزار شخصی شما دسترسی نداشته باشند؟ آیا در شبکه ای هستید که دسترسی دیگران به سیستم شما امکان پذیر است و از به سرقت رفتن اطلاعاتتان یا سو استفاده از نرم افزارهایتان نگران هستید؟ نگران نباشید چرا که به راحتی و با استفاده از Faronics WINSelect Enterprise می توانید محدودیت های دلخواه بر روی کامپیوتر خود اعمال کنید.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات در دسترس عمومی را محدود و مدیریت کنید. با یک کلیک می توانید نرم افزارهای استارت آپ را مشاهده و محدود کنید. شما می توانید دسترسی به منوهای خاصی را محدود نمایید و یا بعضی از نرم افزارها را از دسترس عموم خارج کنید. همه این کارها با یک کلیک انجام پذیر می باشد.

شما می توانید تنظیمات ویندوز را نیز تغییر دهید یا عملیات باز کردن ، ذخیره کردن ، پرینت گرفتن و …. را محدود نمایید. همچنین می توانید قابلیت استفاده از فلش مموری و یا درگاه یو اس بی را نیز محدود کرده تا کاربر نتواند از این طریق اطلاعات شما را منتقل کند. شما می توانید دسترسی کاربر به اینترنت را نیز محدود کنید و برنامه های اینترنت اکسپلورر یا موزیلا فایرفاکس را از دسترس عموم خارج کرده تا آنها قادر به استفاده از اینترنت نباشند.

همچنین از دیگر ویژگی های نرم افزار امکان تنظیم آن برای دسترسی کاربران دیگر ، به یک سری وب سایتهای خاص می باشد که شما تعیین کرده اید و کاربر امکان مراجعه به سایتهای دیگر را نداشته باشد. همچنین شما می توانید به صورت برنامه ریزی شده ، محدودیت های گفته شده را اعمال کنید.از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– امکان غیر فعال کردن نوار برنامه Windows 8/8.1
– امکان غیر فعال کردن حالت سوییچ برنامه های Windows 8/8.1
– امکان غیر فعال کردن راست کلیک در Windows 8/8.1
– امکان غیر فعال کردن آنیستال کردن نرم افزار ها
– ….

دانلود Faronics WINSelect Enterprise :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید