ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Win8.1ToUSB 2015.02.20.1042 ساخت فلش مموری بوت ویندوز-8.1

Win8.1ToUSB نرم افزار ویژه و کاربردی برای ایجاد USB های بوتیبل می باشد. یکی از مشکلات کاربران عدم امکان بوت کردن ویندوز یا سایر نرم افزارها از طریق فلش مموری می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید آنها را بوتیبل کرده و استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید دوباره سیستم عامل دلخواه خود را از طریق بوت کردن فلش مموری نصب کنید.

این نرم افزار بدون داشتن ابزارهای اضافی و حجم سنگین ، تنها ابزارهای مورد نیاز شما را در برداشته و به راحتی می توانید فلش مموری های بوتیبل ایجاد نمایید. به راحتی می توانید تنظیمات قبلی را پاک کرده و دوباره اعمال نمایید. این نرم افزار با نمایش اطلاعات یو اس بی مانند فضای باقیمانده از آن و نوع اتصال و… می تواند کمک بسیار خوبی هنگام کار با آن باشد. همچنین این نرم افزار تمامی دستگاههای متصل به کامپیوتر از طریق یو اس بی را به شما نمایش میدهد.

با استفاده از Win8.1ToUSB می توانید بدون نیاز به استفاده از دیسک های کم سرعت ، از فلش مموری خود برای نصب ویندوز استفاده کنید. از ویژگی های این نرم افزار سرعت بالا در عملکرد می باشد که در سریعترین زمان ممکن فلش مموری شما را تبدیل به یک یو اس بی بوتیبل می کند.از این نرم افزار در نسخه های Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8 64 bit می توانید استفاده کنید.



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Win8.1ToUSB 2015.02.20.1042 ساخت فلش مموری بوت ویندوز-8.1” ارسال شده است

  1. Hafez says:

    باسلام ودعای خیر…
    تشکرمیکنم ازلطفتان متقابلاممنونم.
    موفقیت شماراصمیمانه آرزومیکنم.
    یاعلی مدد.

شما هم نظر خود را ارسال کنید