ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Motorcycle Club – بازی مسابقات موتور سواری

Motorcycle Club بازی در سبک مسابقه ای می باشد که شما می توانید سرعت و هیجان را در این بازی تجربه کنید و از آنها لذت ببرید.وجود 22 نوع موتورسیکلت بسیار حرفه ای و پرسرعت از ویژگی هایی است که می توان برای این بازی نام برد.وجود راهها و مسیرهای جذاب و حرفه ای حس حضور در یک مسابقه واقعی را به شما میدهد بطوریکه ساعتها محو این بازی خواهید شد.

امکان بازی چند نفره نیز در این بازی مهیاست به گونه ایست به راحتی و با کیفیت بالا می توانید با دوستانتان بازی کنید و از این بازی لذت ببرید.با قهرمانی در مسابقات این بازی ، می توانید پول جمع کنید و یک باشگاه حرفه ای برای خود ایجاد کنید.با توسعه باشگاه خود می توانید افراد مختلفی را استخدام کرده و موتورهای مختلفی را خریداری و تجهیز نمایید.برندهای مختلف از شرکت های تولید کننده موتور سیکلت در این بازی حضور دارند که جذابیت این بازی را دو چندان می کنند.

در Motorcycle Club مسیرهای مختلف و چندگانه وجود دارند که می توانید با جذابیت های این مسیرها ساعتها مشغول باشید و از آن لذت ببرید.اسپانسرهای مختلف برای موتور شما موجود است ، با پول هایی که میگیرید موتور خود را سفارشی کنید و از آن لذت ببرید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید