ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Farming Simulator 15 v1.1.0.0 – بازی شبیه ساز کشاورزی

به بازی شبیه ساز کشاورزی خوش آمدید ! Farming Simulator یک بازی شبیه سازی برای کشاورزی می باشد که با گرافیک جدید و ابزار آلات جدید منتشر شده است.در نسخه جدید بازی ، امکانات و زمین های بسیار زیادتری در اختیار شما قرار میگیرد و شما با دنیای جدیدی از تلاش و کوشش برای به ثمر نشاندن محصولات آشنا میشوید.

شما در این بازی باید مزرعه خود را مدیریت کنید ، به زمین کشاورزی خود برسید ، آن را برای کشاورزی آماده کنید ، در طی به ثمر رسیدن محصولات به آنها رسیدگی کنید و برای برداشت آنها تصمیم به موقع بگیرید. هر کدام از این بخش ها به هوش و مدیریت شما نیاز دارد زیرا اگر هر بخش از این کارها درست انجام نشود محصولی که به شما می رسد بسیار ناچیز خواهد بود و رضایت شما را جلب نخواهد کرد و امتیازات لازم را نخواهید گرفت.

گیم پلی بازی بسیار عالی می باشد و هر آنچیزی که برای یک تجربه کامل از کشاورزی نیاز دارید را در این بازی می توانید در کنار هم داشته باشید و با یک گرافیک خاص و زیبا از این بازی لذت ببرید.

 



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید