ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Surgeon Simulator Anniversary Edition-SKIDROW – بازی شبیه ساز جراحی

بسیاری از ما در دوران کودکی و نوجوانی رویاهایی برای شغل آینده داشتیم که پزشکی یکی از آنها بوده و البته رواج بسیاری در بین کودکان و نوجوانان داشته و دارد.البته بسیاری از این رویاها به حقیقت نمی پیوندد ولی شاید تجربه ای مجازی از این رویای کودکی برای بسیاری از ما شیرین و لذت بخش باشد.بازی Surgeon Simulator Anniversary یک بازی شبیه سازی پزشکی و جراحی است که شما را در نقش جراح قرار میدهد.

استدیو بازی سازی Bossa این بازی را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرده و از نظر ژانر شبیه سازی بسیار عالی بوده و به گیمر احساس حضور در اتاق عمل را داده و برای لحظاتی هم که شده حس جراح بودن را به وی القا می کند.شما در این بازی با عمل های مختلف جراحی روبرو بوده و تجربه انواع جراحی ها را به شما میدهد.شما در این بازی با موس و کیبرد طرف هستید و با حرکات موش و دکمه های کیبرد باید در مواقع ضروری بهترین تصمیم را بگیرید.

در این بازی تمامی حالات و اتفاقات به گونه ایست که محیط شما بگونه ای طراحی شده است که همانند یک اتاق عمل واقعی سکوت و امکانات فراهم بوده تا بیشترین نزدیکی این دنیای مجازی به دنیای واقعی اتفاق بیفتد.شما در Surgeon Simulator Anniversary با عمل های پیوند اعضا روبرو هستید که حتی کمتر پزشکی با آن روبرو می شود و حس عجیبی را در این عمل تجربه خواهید کرد.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید