ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TrustPort Tools 2014 14.0.5.5273 نرم افزار رمزنگاری و محافظت از فایل ها و اطلاعات خصوصی

TrustPort Tools نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای تامین امنیت فایل های شما می باشد.این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بدون اینکه نرم افزارهای کامل امنیتی را نصب کنید ، بتوانید از فایل های خود محافظت کنید.این نرم افزار می تواند تبادل اطلاعات و داده های شما به صورت آفلاین و آنلاین را تحت نظر گرفته و آنها را محافظت نماید.این نرم افزار همچنین ارتباطی امن بین موبایل و کامپیوتر برای شما ایجاد می کند.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– رمزنگاری آرشیو فایل های های دیسک

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار آرشیو فایل ها و اسناد خود را رمزنگاری کرده  و همچنین اطلاعات داخل دیسک را نیز با استفاده از این نرم افزار رمزنگاری کنید.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید مدیریتی کامل بر فایل های خود داشته و از یک آرشیو منیجر بسیار حرفه ای برخوردار شوید.شما می توانید چندین آرشیو برای فایل های خود داشته باشید و آرشیو های جدید برای خود ایجاد نمایید.تکنولوژی رمزنگاری این نرم افزار بسیار حرفه ای بوده و از لایه های امنیتی بسیار قوی برخوردار می باشد.

– نرم افزاری مطمئن

بر خلاف بسیاری از نرم افزارهای مشابه که احتمال خطای بسیار زیادی دارند و گاها دیده شده است که در حذف و پاک کردن فایل ها اشتباهاتی را دارند این نرم افزار به صورت کاملا مطمئن فایل های شما را مدیریت کرده و کار حذف و اضافه کردن را انجام میدهد.این نرم افزار 8 متد مختلف آرشیو کردن را در اختیاز شما قرار میدهد تا بتوانید از متدهای دلخواه خود استفاده کنید.

– قابلیت حذف بدون بازگشت فایل ها بصورت دسته جمعی

در بسیاری از مواقع پیش می آید که شما نیاز دارید چندین فایل را در یکبار حذف کرده و وقت و زمان کافی برای حذف تک تک آنها را ندارید.این نرم افزار به شما این قابلیت را میدهد تا در سریعترین زمان ممکن و در امن ترین حالت چندین فایل را در یکبار حذف نمایید.برای اینکار می توانید فایل های دلخواه را انتخاب کرده و به راحتی یا یک کلیک آنها را حذف بدون بازگشت کنید.

– حفاظت از اطلاعات شخصی

یکی از کاربردهای این نرم افزار حفظ اطلاعات شخصی شما مانند اطلاعات کارت اعتباری ، پسورد اینترنت بانک و… که شما وارد می کنید می باشد و این نرم افزار در امن ترین حالت ممکن این اطلاعات را رمزنگاری کرده و اطلاعات را حفاظت می نماید.این نرم افزار به طور کلی تمامی پسوردها و اطلاعات ورودی در فرم ها و مرورگرهای اینترنتی که وارد می کنید را محافظت می کند.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید