ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PictureCode Photo Ninja 1.4.0d – نرم افزار پردازش ، کاهش نویز و بهینه سازی تصاویر Raw

دانلود PictureCode Photo Ninja

PictureCode Photo Ninja نرم افزاری حرفه ای برای پردازش ، یرایش و کار با تصاویری با فرمت RAW می باشد.از قابلیت این نرم افزار می توان به ویرایش کیفیت تصاویر ، بهبود کیفیت تصاویر برجسته ، بهبود حالت نمایش طبیعی تصاویر و.. اشاره کرد .این نرم افزار قابلیت تبدیل و ویرایش فایل هایی که با دوربین های دیجیتال تهیه می شود را دارا می باشد.بسیاری از عکاسان حرفه ای برای ویرایش تصاویر نیاز به نرم افزارهایی دارند که با فرمت RAW قابلیت ویرایش داشته باشد.

ویژگی های نرم افزار PictureCode Photo Ninja :

قابلیت روشنایی تطبیق داده شده
این نرم افزار به شما قابلیت مدیریت روشنایی تصاویر بر اساس درخشندگی ، پس زمینه و… را میدهد.
قابلیت بازیابی حالت برجسته سازی
یکی از قابلیت های این نرم افزار تنظیم کنتراست تصاویر که به صورت حالت pop بوده و بخش هایی که حالت برجسته داشته را به تصاویر بر میگرداند.
قابلیت بازیابی و بهینه سازی تصاویر
یکی از مشکلاتی که عکاسان با آن روبرو هستند مشکل نویز در تصاویر می باشد ، ا:8.9ن نرم افزار نویز تصاویر را تا حد بسیار خوبی رفع می کند.
بهبود رنگ تصاویر
شما می توانید با این ابزار رنگ تصاویر را بهبود ببخشید، به طور مثال رنگ برگ درختان را پر رنگ تر کنید ، رنگ آسمان را عمیق تر کنید ، رنگ پوسته را بهتر کرده و ظاهر تصویر مورد نظرتان را زیباتر از قبل نمایید.
قابلیت سیاه و سفید کردن تصاویر
قابلیت تجریه و تحلیل رنگ ها و تصحیح آن
از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت آنالیز خودکار تصویر و تصحیح رنگ های اضافی موجود در تصاویر می باشد
قابلیت تصحیح انحرافات تصویر
اگر در عکسی که گرفتید انحرافات کوچکی وجود دارد که نمیخواهید در تصویر باشد این نرم افزار ابزار تصحیح این انحرافات را در اختیار شما قرار میدهد.
قابلیت مرور مجموعه تصاویر
در این نرم افزار امکان مرور مجموعه تصاویر با فرمت گفته شده فراهم می باشد که می توانید در صورت نیاز از این قابلیت استفاده کنید.
افزوده شدن دوربین های Nikon D810, Fuji X100T, Fuji X30, Nikon 1 V3, Panasonic GH4, Iedo!76000, Sony A77ii از دیگر ویزگی های این نسخه از نرم افزار می باشد.
همچنین در این نسخه قابلیت تعیین لنز خودکار توسط نرم افزار برای دوربین هایی که لنز آنها شناخته شده نیست وجود دارد.همچنین پلاگین فتوشاپ نرم افزار نیز بهبود یافته و مشکلات قبلی حل شده است.

دانلود PictureCode Photo Ninja :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید