ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Wondershare QuizCreator 3.2.0.15 ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب

امروزه بسیاری از موسسات آموزشی که به صورت مجازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند علاوه بر ارائه مطالب در هنگام استفاده کاربران ، برای آن ها آزمون های میان دوره ای و آزمایشاتی را نیز قرار می دهند. تهیه و ساخت آزمون ها و امتحانات تحت وب به کمک زبان های برنامه نویسی وب و توسط برنامه نویسان حرفه ای صورت می گیرد. ایجاد سوالات چند گزینه ای ، پاسخگویی تشریحی ، تست های چند جوابی و … از مواردی می باشند که در این گونه امتحانات مجازی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افرادی که قصد برگزاری این گونه دوره ها را به هر دلیلی ، دارند و نمی خواهند هزینه های زیادی را صرف برنامه نویس و نوشتن پرتال های مخصوص نمایند ، می توانند از نرم افزارهای آماده استفاده نمایند که برای ساخت این گونه امتحانات طراحی شده است.

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی اهیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Wondershare Software می باشد.



شما هم نظر خود را ارسال کنید