ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود TurboFTP 6.98.1307 – نرم افزار FTP

TurboFTP نرم افزار پردازش FTP با پشتیبانی از FTP به صورت SSL/TLS و SFTP به صورت SSH2 برای ویندوزهای 9x/ME/NT4/2000/XP/2003 می باشد. این نرم افزار به شما امکان انتقال فایل ها (دانلود و آپلود) با سرعت بسیار بالا بین کامپیوتر و سرورهای FTP را می دهد و در این راه امنیت کاملی را برای شما فراهم می کند. رابط کاربری نرم افزار بسیار مبتکرانه طراحی شده و دارای امکانات مهمی برای اموری مانند آپلود وب سایت ها ، زمان بندی همگام سازی و بک آپ گیری از فایل ها می باشد.

ویژگی های نرم افزار TurboFTP :

آپلود خودکار فایل های جدید و یا فایل آپدیت شده در پوشه محلی: بررسی یک پوشه محلی و آپلود خودکار فایل های جدید قرار گرفته در آن و یا فایل های آپدیت شده. این قابلیت می تواند به عنوان یک سرویس NT در ماژول سرویس همگام سازی اجرا شود.
امنیت: امنیت انتقال فایل های FTP توسط SSL (Secure Socket Layer) و TLS (Transport Layer Security) از قابلیت های مهم نرم افزار است. پشتیبانی از SFTP بر روی SSH2 ، پشتیبانی از OTP S/Key و رمزگذاری از قابلیت های دیگر نرم افزار است.
زمان بندی انتقال فایل: ابزار داخلی زمان بندی نرم افزار برای زمان بندی انتقال فایل ها و همگام سازی خودکار پوشه کاربرد دارد که بعد از اتمام اجرای انتقال فایل ، یک ایمیل نیز برای شما خواهد فرستاد.
پشتیبانی از MODE-Z و ابزار فشرده سازی/نا هم فشرده سازی داخلی: پشتیبانی از فشرده سازی سریع با استفاده از MODE-Z و امکان استخراج فایل ها و ساخت آرشیو در فرمت های Zip، Gzip یا Tar.
اتصال هوشمند: اتصال خودکار و مجدد به اینترنت برای انتقال فایل و ادامه انتقال فایل هایی که ناقص تبادل یافته اند.
پشتیبانی از دیوار آتشین و پروکسی: امکان اتصال از طریق دیوار آتشین و سرورهای پروکسی شامل HTTP Proxy ، SOCKS 4/4a/5 به سرور FTP.
پشتیبانی از فایل های حجیم : TurboFTP از فایل های حجیم تر از 2 گیگابایت روی FAT32 و فایل های حجیم تر از 4 گیگابایت روی NTFS پشتیبانی می کند.
طرح ابتکاری: امکان آپلود فایل ها دقیقا از طریق مرورگر ویندوز توسط Wizard آپلود قدرتمند ، یک Wizard کامل برای اتصال به اینترنت برای افراد مبتدی و دسترسی با یک کلید به تمامی پوشه ها و بوکمارک ها.

دانلود TurboFTP :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید