ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Serif PhotoPlus X7 17.0.2.22 – نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر

Serif PhotoPlus نرم افزار حرفه ای ویرایش و بهینه سازی تصاویر است. این نرم افزار با ارایه ابزار های کاربردی نظیر امکان حذف تمامی نقص ها ، اضافه کردن افکت های هنرمندانه ، کنترل رنگ و بازگردانی تصاویر قدیمی و … به شما در بهینه سازی و افزایش کیفیت تصاویر کمک میکند .

بازسازی سریع ، نتیجه عالی :
اجازه ندهید هیچ چیزی عکس عالی را خراب کند! توسط ابزار این استدیو می توانید تمامی عیوب تصاویر را تنها با چند کلیک برطرف کنید.حذف مشکلات نورپردازی در تصاویر ، ایجاد تصاویر خیره کننده مراسم عروسی ، تولد ، جشن ها و.. ، ابزار تغییر اندازه و برش تصاویر از جمله امکانات این استدیو حرفه ای می باشد.

هر کسی می تواند مانند یک ویراشگر حرفه باشد!
احتیاجی نیست یک عکاس حرفه ای با امکانات گران قیمت باشید ، بلکه با حالت های موجود در این نرم افزار می توانید بروی رنگ پردازی تصاویر ، پس زمینه ها و اشیائ کنترل داشته باشید. تصویر برداری و ویرایش تصاویر RAW گرفته شده توسط دوربین های DSLR و ایجاد صحنه های خاطره انگیز با استفاده از متد های روز از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.

برطرف کردن مشکلات و بازگردانی تصاویر :
دیگر نگران حذف لکه ها ناخواسته بروی تصاویر قدیمی خود نباشید . توسط ابزار Clone می توانید با کپی کردن بخش های یک تصویر یک نمای زنده از تصویر داشته باشید.

سرعت بالا و ویرایش :
با استفاده از ابزار نرم و سریع شما قادر به ایجاد تصاویر شگفت انگیز خواهید بود. با بکارگیری از محیط کاری حسی گرایانه و لذت ویرایش تصاویر و تاثیر گذاری آنها را در محیط رایانه های 64 بیتی کاملا به چشم می آید که برای شما امکان ویرایش سریع بهمراه راهنمایی قدم به قدم را فراهم می سازد.

اشتراک گذاری تصاویر در فلش :
شما توسط این نرم افزار قادر به اشتراک گذاری تصاویر در قالب یک فایل فلش در محیط های اجتماعی مختلف خواهید بود. همچنین می توانید تصاویر را ایمیل و یا پرینت گرفته و در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید.

سازگاری با سیستم عامل های Microsoft Windows® 8, 7, Vista, یا XP SP3 (32 bit).



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید