ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Acebyte Utilities Pro 3.1.2 – نرم افزار بهینه سازی ویندوز

دانلود Acebyte Utilities Pro 3.1.2 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Acebyte Utilities Pro نرم افزار قدرتمند و محبوبی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات کامپیوتر که با کمک گرفتن از این نرم افزار شما توانایی حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم های خصوصی و در نتیجه بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر را خواهید داشت. توانایی جستجوی قدرتمند و دقیق این برنامه به شما توانایی شناسایی حداکثر مشکلات نفوذ کرده به سیستم را خواهد داد. پس از شناسایی این گونه فایل‌ها تنها با یک کلیک این معایب قابل تعمیر، پاک‌سازی و یا بهینه سازی هستند. قسمت پاک کننده رجیستری برنامه به شما توانایی حذف اطلاعات و داده های غیر ضروری و غیر معتبر را خواهد داد. توانایی یکپارچه سازی رجیستری که استفاده از آن پس از پاک‌سازی رجیستری در فاصله های زمانی مشخصی توصیه می‌شود باعث افزایش یافتن سرعت اجرای برنامه‌ها و همچنین کار با سیستم عامل خواهد شد. قسمت دیگر این نرم افزار ابزار پاک کننده دیسک و یکپارچه سازی هارددیسک آن است که به بررسی خطاهای هارددیسک، یکپارچه سازی آن و پاک سازی هارددیسک خواهد پرداخت و به افزایش فضای آزاد هارد کمک شایانی خواهد کرد که نتیجه آن بهبود سرعت و پاسخگویی سیستم خواهد بود.
به طور کلی نرم افزار Acebyte Utilities Pro شامل بیش از 20 ابزار کاربردی است. مانند ابزارهایی برای باز کردن فایل‌هایی که توسط سیستم قفل شده‌ است برای تغییر نام یا حذف آن‌ها، امکان پاک سازی دائمی فایل‌هایی که امکان بازیابی آنها وجود ندارد ،قسمت حذف برنامه های نصب شده، بازیابی فایل‌های پاک شده، تکه تکه کردن فایل‌ها، رمز گذاری کردن فایل‌ها و قسمت های دیگری که همه برای افزایش سرعت و بهینه سازی کامپیوتر شما مفید خواهد بود.

وبسایت سازنده : acebyte.com