ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Symantec Encryption Desktop Professional 10.5.0 – نرم افزار رمز گذاری اطلاعات

دانلود Symantec Encryption Desktop Professional

Symantec Encryption Desktop شامل مجموعه ای از نرم افزارهای رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات مهم در ایمیل ها، پیام های فوری و روی دیسک ها یا رسانه های قابل حمل می باشد. همانطور که می دانید این اطلاعات همیشه در خطر کشف شدن می باشند. ایمیل ها و پیام های فوری ممکن است دچار مشکل شده یا به آدرس دیگری فرستاده شوند، لپ تاپ ها ممکن است به سادگی گم شوند و PC ها اغلب هدفی مناسب برای سرقت اطلاعات می باشند.

امکانات نرم افزار دانلود Symantec Encryption Desktop :

محافظت از دیسک، حجم و فایل : Symantec Encryption Desktop شامل ابزاری برای رمزگذاری کل دیسک برای قفل کردن تمامی محتوای لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، درایوهای اکسترنال یا درایوهای فلش USB شامل سکتورهای ناقص، سیستم و فایل های اضافی می باشد. وارد کردن رمز عبور و تعیین اعتبار قبل از بوت و بارگذاری سیستم بدین ترتیب ضروری بوده و اطلاعات شما بدین طریق محافظت می شود. حجم ها و فایل ها نیز می توانند در یک لایه امنیتی دیگر محافظت شوند.

محافظت از پیام های فوری : Symantec Encryption Desktop با رمزگذاری پیام های کوتاه بین کاربران نرم افزار AOL Instant Messenger معروف به AIM می تواند امنیت را برای این افراد فراهم کند. این نرم افزار دارای عملکردی نامحسوس است که نیازی به دستکاری توسط کاربر ندارد.

گزینه های منعطف برای راه اندازی نرم افزار : Symantec Encryption Desktop می تواند به سرعت در حالت نرم افزار مستقل برای شرکت های کوچک یا برای کاربران مهم در شرکت های بزرگ نصب و مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که امنیت لازم برقرار شد، شرکت ها می توانند به سادگی کاربران موجود را بدون تغییر دادن اعتبارنامه های کاربر بر روی یک ساختار مرکزی مدیریت شده منتقل کرده و در صورت نیاز یک عملکرد رمزگذاری جدید بر روی آرایشات موجود اضافه کنند
پلتفورم رمزگذاری PGP : نرم افزار Symantec Encryption Desktop دارای یک فریم ورک رمزگذاری استراتژیک برای مدیریت کاربران مشترک و قوانین می باشد. به عنوان یک نرم افزار که پلتفورم رمزگذاری PGP روی آن فعال شده است، Symantec Encryption Desktop قدرت نفوذ بین کاربران سرور عمومی PGP، کلید ها و قانون های اجباری را دارد. Symantec Encryption Desktop می تواند در ترکیبی با دیگر نرم افزارهای رمزگذاری PGP برای ایجاد لایه های امنیتی قدرتمندتر نیز استفاده شود.

دانلود Symantec Encryption Desktop Professional :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید