ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor 1.3.1.0 – نرم افزار کنترل و نظارت بر پهنای باند اینترنت

NBMonitor Network Bandwidth Monitor مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت برای آپلود و دانلود را ردیابی کرده و با بررسی اینترنت شما می تواند تمامی اتصالات فعال را نمایش داده و مقدار ترافیک هر کدام از آنها در ارتباط با اینترنت را نمایش دهد. این نرم افزار اطلاعات مربوط به اتصالات شبکه و مقدار پهانی باند آن را به صورت زنده به نمایش می گذارد. برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه، NBMonitor Network Bandwidth Monitor به شما نام اتصالات را نمایش داده و به شما امکان قرار دادن فیلتر برای استفاده از مقدار معینی پهنای باند برای هر اتصال را می دهد.
امکانات نرم افزار Network Bandwidth Monitor :
– بررسی پهانی باند شبکه : NBMonitor Network Bandwidth Monitor مقدار استفاده از پهنای باند اینترنت شما برای دانلود و آپلود را بررسی کرده و تمامی اتصالات فعال به اینترنت را وارسی و مقدار ترافیک هر یک را به نمایش می گذارد.
– بررسی پهانی باند اینترنت : اگر کامپیوتر شما از طریق ISDN، DSL، ADSL ، مودم کابلی ، مودم Dial-up و یا VPN به اینترنت متصل است، شما می توانید پهنای باند آن را توسط NBMonitor Network Bandwidth Monitor بررسی کنید و مقدار استفاده کلی از این پهنای باند را به خوبی مدیریت کنید.

NBMonitor Network Bandwidth Monitor

– مشاهده مقار ترافیک استفاده شده از شبکه به صورت زنده : شما با مشاهده اطلاعاتی درباره ترافیک شبکه که از آداپترهای آن می گذرد و ترافیک های ورودی، خروجی و کلی می توانید به خوبی پهنای باند اینترنت خود را مدیریت کنید.
– بررسی تمامی اتصالات شبکه به صورت همزمان : این قابلیت زمانی که می خواهید ترافیک اینترنت و تمامی اتصالات شبکه LAN را از طریق یک کامپیوتر بررسی کنید بسیار مفید است.
– گزارش دهی ترافیک شبکه : NBMonitor Network Bandwidth Monitor گزارش هایی از ترافیک روزانه، هفتگی و ماهانه را برای شما فراهم می کند.
– بررسی و آنالیز ترافیک شبکه و نمایش اطلاعات آماری برای هر آدرس IP که به مدیران شبکه برای پیدا کردن مشکلات آن کمک می کند.
– ثبت و ذخیره فعالیت اتصالات شبکه.
– بدون نیاز به درایوهای اضافی.
– کم حجم، ساده و دقیق به همراه رابط گرافیکی کاربر پسند.

وبسایت سازنده : nbmonitor.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید