ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS Magnifier 9.6.1265.17433 – نرم افزار بزرگ کردن عکس بدون کاهش کیفیت

دانلود AKVIS Magnifier

AKVIS Magnifier نرم افزاری برای تغییر سایز عکس ها بدون کاهش کیفیت محسوس در آن می باشد. اگر شما می خواهید که یک عکس را بزرگ کنید و رزولوشن آن را افزایش دهید، با استفاده از دستور تغییر سایز استاندارد در ویرایشگرهای عکس، متوجه مات شدن و پیکسل پیکسل شدن عکس و کاهش کیفیت آن خواهید شد. علت این افت کیفیت این است که عکس ورودی شما دارای اطلاعات کافی برای سایز جدید نمی باشد. AKVIS Magnifier این مشکل را برطرف کرده و نتیجه ای خوب برای شما خلق می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS Magnifier :

با استفاده از الگوریتم های حرفه ای افزایش سایز، AKVIS Magnifier می تواند رزولوشن عکس های دیجیتال را برای ساخت تصاویر وسیع و مناسب برای پرینت در سایز پوستر افزایش دهد. این الگوریتم لبه های موجود در عکس را صاف، شفاف و واضح نگه می دارد و با حذف نویز و لکه های ایجاد شده، کیفیت آن را افزایش می دهد.
تغییر سایز عکس توسط AKVIS Magnifier بسیار با کیفیت تر از روش استاندارد آن می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای مقاصد مختلف می باشد. شما می توانید عکسی را تا رزولوشن 30000 در 30000 بزرگ کنید و به سادگی یک پوستر در ابعاد 2.5 در 2.5 متر قابل پرینت با کیفیت 300dpi خلق کنید.
استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنظیمات ساده آن به شما امکان کنترل کامل روی شفافیت و لبه های تصویر را می دهد. کاربران خانگی می توانند از AKVIS Magnifier برای بزرگ کردن عکس های دانلود شده از اینترنت یا گرفته شده با دوربین های بی کیفیت استفاده کنند.
پارامترهای پردازش عکس در 2 دسته سایز پایین و سایز بالا قرار می گیرند. این پارامترها بر طبق سایز دلخواه عکس فعال می شوند. وقتی در حال تغییر سایز یک عکس هستید ، AKVIS Magnifier جزئیات عکس را بازیابی کرده و لکه های آن را حذف می کند.
پشتیبانی از پردازش دسته ای به شما امکان تغییر سایز یک سری عکس به صورت خودکار را می دهد. شما می توانید یک نوع تنظیمات را روی تمامی عکس های یک پوشه انتخاب کنید.
دارای 2 نسخه که یکی به صورت نرم افزار مجزا کاربرد داشته و دیگری پلاگینی برای نرم افزارهای Photoshop و Photoshop Elements می باشد.

ویژگی های جدید نرم افزار :
پشتیبانی از سیستم عامل های 64 بیتی برای افزایش سرعت پردازش تصاویر با حجم بالا.
ابزار جدید Crop به منظور برش قسمتی از تصاویر.
اضافه شدن بخشی در قسمت Publish کردن تصاویر برای اشتراگ گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی.
برطرف شدن باگ های نرم افزار بخصوص مشکل پردازش دسته ای تصاویر.
سازگاری با سیستم عامل های XP/Vista/Win7/Win 8.

دانلود AKVIS Magnifier :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید