ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS MakeUp 6.0.729.17903 – نرم افزار آرایش چهره در عکس ( نرم افزار رتوش چهره )

دانلود AKVIS MakeUp

نرم افزار AKVIS MakeUp تصاویر پرتره را بهبود بخشده و صورت شما را بسیار جذاب و فریبنده می کند و به آن ها نگاهی حرفه ای می بخشد. این نرم افزار به طور خودکار نقص های کوچک روی پوست را برطرف می کند ، پوست شما را درخشنده ، زیبا و تمیز کرده به طوری که شما می توانید به عنوان یک تصویر هنری روی آن حساب کنید. امروزه عکس های پر زرق و برق و شیک به ابزاری برای صنعت مد تبدیل شده است.

هیچکس نمی داند که قبل از نمایش تصاویر بر روی مجله ها ، چهره های نمایش داده شده بر روی آن ها چقدر پردازش شده اند. این شگرد و تکنیک عکاسان حرفه ای در حال حاضر در اختیار شما هم قرار گرفته تا شما بتوانید چهره دلخواه خود را نسبت به آنچه که می بینید خلق کنید. تنها کافیست تا تصاویر پرتره را توسط این نرم افزار اجرا کرده و بر روی دکمه اجرا کلیک کنید. نرم افزار به طور خودکار به روتوش و تازه کردن پوست بدون هیچگونه تغییری در سایر بخش های تصویر می پردازد.

در این نرم افزار آرایش چهره دو حالت وجود دارد : حالت سریع و حالت پیشرفته
در حالت سریع شما می توانید تنها با یک کلیک و با استفاده از تنظیمات پیش فرض به نتیجه ای مطلوب برسید در حالی که در حالت پیشرفته شما می توانید تن پوست را انتخاب کرده و دقیقا با بهره گیری از ابزار قطره چکان و دستکاری سایر پارامترها به نتیجه مطلوبی بین تصویری دلفریب و واقعی دست پیدا کنید.در حالت پیشرفته شما می توانید جلوه های خاصی به وجود آورید به طور مثال : روشنایی های کلیدی اصلی که با حذف عیوب کوچک و سایه های زیر چشم ویژگی های یک صورت خوب و پرتره قابل قبول در مناسب ترین نور را تداعی می کند.

این نرم افزار برای کارهایی چون عکس های عروسی و عکس جشن های فارق التحصیلی کاربرد دارد.در موارد ایده آل مردم سعی می کنند برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل پرتره های بی عیب و نقص از شرکت کنندگان اصلی ارایه کنند.به لطف بهره مندی از پردازش چند هسته ای نیاز نیست که تصاویر به طور تکی پردازش شوند ، تنها کافیست تنظیمات مد نظر خود را اعمال کرده و تصاویر کل پوشه مورد نظر را انتخاب کنید.این نرم افزار می تواند برای طرفداران شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها نیز کاربرد داشته باشد.

دانلود AKVIS MakeUp :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید