ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS ArtSuite 16.0.3145.17808 – نرم افزار قاب عکس و افکت گذاری تصاویر

دانلود AKVIS ArtSuite

AKVIS ArtSuite نرم افزاری برای افزودن قاب عکس و جلوه های مختلف بر روی عکس های شما می باشد. شما ممکن است به این نرم افزار در بسیاری از موارد نیاز داشته باشید مانند : زمانی که می خواهید یک کارت پستال برای دوستتان درست کنید ، هنگام ساختن آلبوم عکس های تعطیلات ، برای ساخت عکس بک گراند برای دسکتاپ و یا حتی زمانی که می خواهید در تصاویرتان تغییراتی ایجاد کنید ” به خاطر علاقه تان به هنر”.

این نرم افزار دارای یک سری افکت های اساسی و پایه می باشد که به شما اجازه می دهد تعداد بی نهایت افکت بر روی تصاویر خود قرار دهید.

این افکت ها بر اساس فریم ها ، قاب ها  و جلوه ها دسته بندی شده اند.

فریم ها :

اضافه کردن ظرافت و سبک های جدید با قرار دادن تصاویر شما در یک قاب کلاسیک که با تکه های چوب حکاکی شده تزئین گردیده و یا ایجاد تصاویر خنده دار با اضافه کردن برخی دیگر از افکت ها می تواند تصاویر متفاوتی برای شما ایجاد کند.

فریم هایی که در این نرم افزار تعبیه شده اند ، مناسب با تصاویر شما می باشند . شما کافیست رنگ قاب را انتخاب کنید و شکل خود ، سبک آن ، روشنایی و شدت تیزی لبه تصاویر را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

شما می توانید یک قاب با گوشه های پاره انتخاب کنید ، سطح خراشیده ، یک صفحه در حال ورق خوردن و… ایجاد کنید.

همچنین شما می توانید الگوهای مد نظر خود را ایجاد کرده و آن ها را ذخیره کنید تا بتوانید برای سایر تصاویر خود آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

با نرم افزار ArtSuite نه تنها شما می توانید نمونه هایی از فریم ایجاد کنید بلکه می توانید فریم های دست ساز نیز خلق کنید. شما می توانید علاوه بر فریم های موجود در نرم افزار مجموعه های دیگری را نیز از اینترنت دانلود کنید.

مجموعه های ازدواج ، مسافرت ، کریسمس ، ولنتاین و ورزشی برای این نرم افزار تهیه گردیده است.

جلوه ها :

بخش جلوه ها به شما اجازه می دهد تجربه کار با تبدیل تصاویر به سیاه و سپید یا اضافه کردن سایه های رنگی مانند سایه قهوه ای ، جابه جایی رنگ تصاویر و اضافه کردن بافت (از کتابخانه موجود در نرم افزار) را کسب کنید به طوری که انگار عکس شما بر روی بوم ، دیوار آجری یا کاغذ موج دار کشیده شده است

کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و شما می توانید به راحتی تصویر اصلی و تصویر ایجاد شده را با هم مقایسه کنید.

دانلود AKVIS ArtSuite :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید