ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Crystal Office WinLock Professional 8.47 – نرم افزار محدود کردن دسترسی کاربران

WinLock Professional نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که به شما امکان محدود کردن دسترسی کاربران به منابع ، تنظیمات و امکانات یک کامپیوتر را میدهد. امکانات حرفه ای این نرم افزار برای مدیران کامپیوتر و شبکه بسیار کارآمد است.

تغییرات نسخه جدید :
قرار دادن رمز عبور برای کاربر میهمان ویندوز
سازگاری با نسخه مرورگرهای Chrome و Firefox
سازگاری با ویندوز 8.1
رابط کاربری دوباره طراحی شده
حالت LOCK
تایمر شمارش معکوس
پشتیبانی از دستورات capture دسکتاپ
بهبود در قفل کردن ویندوز
برطرف شدن بسیاری از باگ های نرم افزار
و…

امکانات نرم افزار WinLock Professional :

انتخاب محدودیت های مختلف به صورت مجزا برای هر اکانت کاربری. شما هم اکنون می توانید تم های محافظتی مختلفی را برای هر اکانت کاربری در یک محیط چند کاربره تهیه کنید. WinLock Professional برای هر کاربر تنها محدودیت های خودش را اعمال می کند. حتی این امکان وجود دارد که تمامی فرم های WinLock Professional برای یک کاربر خاص غیر فعال شوند.
محدودیت های مربوط به اینترنت : WinLock Professional به شما امکان فیلتر کردن محتوا و فراهم کردن یک گروه از قوانین اینترنت اکسپلورر ،برای کنترل دسترسی به اینترنت را می دهد.
کنترل والدین و فیلتر کردن محتوای وبسایت ها : این نسخه از نرم افزار نه تنها آدرس های اینترنتی را بررسی می کند بلکه تمامی صفحات وب را برای پیدا کردن کلمات ممنوع شده، اسکن می کند. بدین ترتیب شما می توانید دسترسی به وبسایت های نامناسب را در مدارس یا کتابخانه ها محدود کنید. همینطور شما می توانید به کاربر تنها امکان دسترسی به وبسایت هایی که خودتان تعیین کرده اید را بدهید. بدین ترتیب کودکان شما فقط می توانند این وبسایت ها را مشاهده کنند.
رمزگذاری فایل داخلی. مطمئنا شما هم اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود دارید که می خواهید روی آن رمز قرار دهید. LockBox Wizard به شما کمک می کند تا با استفاده از الگوریتم Blowfish روی فایل های خود رمزگذاری کنید. بدین ترتیب فایل ها بدون وارد کردن رمز عبور صحیح باز نخواهند شد.

دانلود Crystal Office WinLock Professional :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Crystal Office WinLock Professional 8.47 – نرم افزار محدود کردن دسترسی کاربران” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید