ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Zebra Media Total Video Converter 1.6 – نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدئویی

Zebra Total Video Converter نرم افزاری ساده و قدرتمند برای تبدیل سریع فرمت انواع فایل های صوتی و ویدئویی است. این نرم افزار از محدوده وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری شامل AVI, MP4, WMV, MKV, MOV, MPG, RM, RMVB, 3GP, VCD, DVD, DV, Flash Video FLV, SWF, HD MP4, H.264, XviD/Divx پشتیبانی می کند. از فرمت های صوتی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار می توان به MP3, MP2, WMA, OGG, AAC, AC3, FLAC, WAV, RA اشاره کرد. قابلیت استخراج صوت از ویدئو و تنظیم افکت های ویدئویی مانند برش، قطع کردن، ترکیب یا قرار دادن واترمارک از دیگر امکانات این نرم افزار است. دستکاری کد ویدئوها، ارتفاع، پهنا، Bit-Rate، Frame-Rate و NTSC/PAL و همینطور نسبت های دید مختلف ، برش ویدئوها به کلیپ های کوتاه تر و تبدیل کامل ویدئو به عکس از دیگر امکانات Zebra Total Video Converter می باشد.
امکان استخراج حرفه ای صوت از ویدئو برای ساخت زنگ موبایل از فیلم های مشهور از امکانات جالب نرم افزار به شمار می رود. Zebra Total Video Converter می تواند به صورت همزمان فرمت چندین فایل را به صورت دسته ای تغییر دهد.

Zebra Media Total Video Converter

آیا از اینکه ویدئوهای شما بدون اجازه استفاده و پخش شود نگران هستید؟ آیا می خواهید که بیننده های ویدئو بدانند که منبع آن کجاست؟ برای اینکار نیاز دارید تا اطلاعات خود را روی ویدئو اضافه کنید تا مطمئن شوید که بیننده ها از منبع آن باخبر می شوند. Zebra Total Video Converter به شما امکان اضافه کردن واترمارک برای جا سازی عکس، لوگو یا نشانه را می دهد. قابلیت اضافه کردن واترمارک نیز به صورت دسته ای امکان پذیر می باشد. رابط کاربری نرم افزار ساده و بسیار کاربرپسند طراحی شده است.

وبسایت سازنده : www.zebra-media.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید