ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Bitsonic Waspy 2 Bundle v2.6 – شبیه ساز سینتی سایزر برای ساخت موزیک

Waspy 2 یک سینتی سایزر VSTi مجازی ، آنالوگ و چند بخشی به همراه نمونه های فراوان می باشد. این شبیه ساز برای ساخت موزیک و افکت های صوتی با کیفیت بالا کاربرد دارد. رابط گرافیکی آن کاملا کاربردی و ساده طراحی شده است. این نرم افزار از کدهای کاملا بهینه شده و دستورالعمل های SSE برای کاهش مقدار استفاده از CPU بهره می برد.

امکانات نرم افزار Waspy 2 :
1- نوسان ساز : در هسته Waspy 2 ، دو نوسان ساز alias-free unison و دو نوسان ساز ساده وجود دارند که امواج موجی شکل آنالوگ را تولید می کنند. نوسان ساز Unison یا هم آوا می تواند 6 صدای هم آوا را در حالت استریو تولید کند. شما می توانید 3 خروجی Osc را در داخلی Osc بعدی ارسال کنید.بنابراین می توانید اصوات مختلفی تولید کنید.
2- پیش تنظیمات : شما می توانید از 345 پیش تنظیم تعبیه شده در Waspy 2 استفاده کنید. هسته پیش تنظیمات این نرم افزار دارای 240 فایل نمونه به همراه نوسان ساز می باشد.
145 لید / 40 پد / 72 باس / 26 اتمسفر / 47 ضربه، Snare، Clap، hihat، Crash و 15 افکت.
3- فیلتر : فیلتر دارای ظرفیت فراوانی است. شما می توانید فیلتر را از طریق 8 تنظیم مختلف و از طریق ماژول ADSR کنترل کنید. شما می توانید فیلتر Velocity یا شتاب را فعال نموده و با این کار تفاوت را احساس کنید. اگر نمی خواهید از فیلترها روی فایل های نمونه استفاده کنید، می توانید آن را غیر فعال کنید.
4- Arpeggiator : دارای 65 حالت ملودیک مختلف، ترتیب سنج داخلی به همراه پیچ قابل تنظیم در 2 اکتاو، تمپو و تعداد ضربات از دیگر امکانات این نرم افزار می باشند.
5- افکت ها : این بخش شامل افکت هایی مانند Reverb، افکت تاخیر، صدای گروه کر، لرزاننده، Phaser، Key Pitch، Portamento در حالت مونو ، Distortion-Overdrive و eq می باشد.

شما هم نظر خود را ارسال کنید