ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود BDlot DVD Clone Ultimate 3.1.2.0 Build 20120208 – نرم افزار حرفه ای کپی دی وی دی

BDlot DVD Clone Ultimate یک نرم افزار قدرتمند برای تهیه کپی از DVD به همراه عملکردهای کاملا حرفه ای می باشد. ترکیب تکنولوژی منحصر به فرد کپی فایل ها به صورت سکتور به سکتور و تکنولوژی افزایش شتاب از طریق GPU توانسته یک ابزار کپی DVD کاملا حرفه ای و سریع را به کاربران عرضه کند. تکنولوژی قفل برداری غیر موازی به شما امکان شکستن تمامی قفل های امنیتی شناخته شده دی وی دی ها را می دهد. تمامی این امکانات به شما در تهیه نسخه پشتیبان از DVD ها روی هارد دیسک و یا کپی دیسک های DVD با نهایت کیفیت و تنها در چند دقیقه ، کمک خواهند کرد.
امکانات نرم افزار BDlot DVD Clone Ultimate :
– حذف تمامی قفل های امنیتی DVD ها : BDlot DVD Clone Ultimate می تواند قفل های تجاری روی دی وی دی ها مانند CSS, CPRM, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, SONY ARccOS, Rip-Guard, Disney X-DRM را به راحتی از پیش رو بردارد.
– تهیه کپی از کل دی وی دی روی یک دی وی دی خالی : هر بخش از DVD می تواند به صورت 1:1 و دقیقا با کیفیت نسخه اصلی ویدئو و صدای فراگیر ، کپی شود. همینطور با استفاده از تکنولوژی افزایش شتاب GPU ، عملیات کپی برداری از کل دی وی دی تنها طی چند دقیقه انجام می شود.

– تهیه نسخه پشتیبان از تمامی محتویان DVD روی هارد درایو یا USB : تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD-9 و DVD-5 به صورت ایمیج ISO و یا پوشه دی وی دی روی هارد درایو یا USB از امکانات مهم BDlot DVD Clone Ultimate به شمار می رود. همچنین کپی فیلم دی وی دی به صورت فایل MPEG-2 برای فشرده سازی ویدئو با حفظ کیفیت صوتی و تصویری ویدئوی اولیه ، نیز توسط این نرم افزار ممکن است.
– تهیه بک آپ از فیلم اصلی برای صرفه جویی در فضا : شما می توانید تنها عناوین و یا بخش های مختلف یک دی وی دی را به صورت فایل های MPEG-2 روی کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در استفاده از فضای هارد خود صرفه جویی کنید.
– رایت روی دی وی دی : رایت بی دردسر روی دیسک DVD با استفاده از چندین مرحله کوتاه و از فایل های ISO یا پوشه DVD روی یک دیسک دی وی دی یا دیسک های Re-writabel از امکانات مهم این نرم افزار می باشند. همچنین شما می توانید فایل های VOB و MPEG را روی دیسک های DVD رایت کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید