ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Stream-Cloner 1.40 Build 204 – نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب و سایت های اشتراک گذاری ویدیو

Stream Cloner یک نرم افزار چند کاره برای دانلود فیلم های اینترنتی نظیر فیلم های منتشر شده در سایت یوتیوب میباشد . این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا فیلم ها ، کلیپ های تلویزیونی و فلش های آنلاین را دانلود کرده و فایل های صوتی/ تصویری را هر زمان که شما از اینترنت می خواهید در اختیار داشته باشید . به وسیله نرم افزار Stream Cloner شما می توانید پس از دانلود فایل های مورد نظر ، آن ها را به سایر پسوندهای صوتی و تصویری جهت اجرا بر روی دستگاه های پلیر رایج ، تبدیل کنید.

این نرم افزار فقط برای ضبط فیلم نبوده بلکه قابلیت پخش آن ها در کامپیوتر شما را نیز دارا می باشد. Stream Cloner مجهز به بخش تبدیل نیز می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بر روی فیلم های دانلود شده با توجه به اولویت هایتان ، امکان تنظیم پارامترهای ویدیویی و فایل های صوتی را داشته باشید .

با استفاده از ابزار کاربری آسان (easy-to-use tool) حتی اشخاص مبتدی نیز می توانند از این نرم افزار جهت دانلود موارد مذکور بهره ببرند و قابلیت تبدیل با استفاده از رابط کاربری سریع (Express interface) تنها با یک کلیک امکان پذیر می باشد .

ویژگی های نرم افزار Stream Cloner :

– قابلیت دانلود فیلم های اینترنتی ( انلاین )

– دانلود فیلم از یوتیوب و سایت های مشابه

– قابلیت دانلود آنلاین ، ویدیو ، فلش های آن لاین و VOD های تعاملی.

– انتخاب ویدیوها با حداکثر اندازه پس از تجزیه و تحلیل

– تنها با یک کلیک ، شما می توانید ویدیوهای آنلاین را دانلود کنید.

– قابلیت کپچر کردن فیلم ها.

– درگ (Drag) کردن فیلم مورد نظر برای ضبط به صورت دستی.

– مدیریت فایل ها.

– قابلیت کانورت فیلم های آنلاین دانلود شده به پسوندهای AVI, MKV, MP4, MOV, 3GP, ASF, WMV, MPG, TS, VOB, FLV, SWF و فرمت های صوتی MP3, MP2, AC3, OGG, AAC, M4A, WMA, WAV, AIFF, AU و… برای پخش بر روی دستگاه های پلیر رایج.

– تنظیم پارامترهای فیلم های دانلود شده یا کپچر شده.

– پشتیبانی از وبسایت های فعال در زمینه فیلم از جمله : Youtube, IMDB, Blip.tv, Vimeo, Video.google, Movieweb, Video.yahoo.



شما هم نظر خود را ارسال کنید