ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود LucisArt v3.02 – پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای خلق تصاویر HDR

LucisArt 3 پلاگینی برای فتوشاپ است که با سرعت و سادگی به شما امکان آشکار سازی تمامی جزئیات عکس، ساخت عکس های HDR از یک عکس منفرد و ساخت جلوه های ویژه متعدد را می دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید به صورت چشم گیری جزئیات عکس را تنها با لغزاندن اسلایدر ، آشکار کنید. جزئیات عکس در روشنایی، تاریکی و در نواحی با نور متوسط به صورت همزمان آشکار خواهند شد.
  فواید نرم افزار LucisArt :
خلاقیت : بدین ترتیب می توانید با سرعت و کاملا ساده ، خلاقیت بالقوه عکس خود را کشف کنید. کافیست کمی با نرم افزار کار کنید تا LucisArt نگارش های متعددی از عکس شما را آشکار کند. می توانید از LucisArt چندین بار استفاده کنید و تنوع افکت های هنری موجود در عکس را توسعه دهید.

https://p30world.com/p30images/2/1390/10.11/lucisart-bann.jpg

صرفه جویی در زمان : عکاسان حرفه ای نیاز دارند تا عکس های خود را به سرعت اصلاح کنند و افکت های هنری قابل فروش بیافرینند. ساخت افکت های هنری با استفاده از LucisArt تنها چند دقیقه زمان خواهد برد که در مقایسه با روش های دیگر پردازش عکس زمان بسیار کمتری خواهد بود (البته اگر چنین افکت هایی با روش های دیگر قابل ساخت باشد!) . بدین ترتیب ساعت ها زمان خود را که برای پردازش تصاویر مصرف می کردید، ذخیره خواهید کرد.
کارآیی بالا بدون نیاز به یادگیری Curves : کنترل های LucisArt بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده اند و به هیچ وجه دستی نیستند. تنها در 5 دقیقه می توانید اولین عکس خود را با استفاده از LucisArt خلق کنید.
ارزشمندی : عکاسان حرفه ای به دنبال چیزی هستند که تفاوت آنها را از دیگر رقیبان عمده خود و برای مشتریان آشکار کند.علاوه بر صرفه جویی در زمان، عکاسان می توانند از افکت های ویژه LucisArt روی عکس های خود استفاده کنند و مطمئن باشند که عکس های هنری خود را می توانند به خریدارانی که دیگر به خریدن عکس های واقعی علاقه ای ندارند، به خوبی عرضه کنند.

کاربران توجه داشته باشند در صورت درخواست شماره سریال توسط نرم افزار ، شماره های زیر را وارد کنند :

WA3B 7D03 3105 93F2 10DF 5C66

شما هم نظر خود را ارسال کنید