ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Quick PDF Converter Suite 3.0.0.0 – نرم افزار تبدیل پی دی اف به سایر فرمت ها

Quick PDF Converter Suite مجموعه نرم افزاری کامل برای تبدیل فایل های PDF و ویرایش آنها می باشد. سهولت در استفاده از این نرم افزار به شما امکان تبدیل فرمت PDF به فرمت های Word, Excel ، متن و عکس را می دهد و اینکار تنها با یک کلیک انجام خواهد شد. شما می توانید از هر پنجره بازی اقدام به تهیه فایل PDF کنید و حتی می توانید چندین فایل PDF را با یکدیگر ترکیب کنید.
ویژگی های نرم افزار Quick PDF Converter به شرح زیر می باشد :
– تبدیل فرمت PDF : تبدیل فرمت تمامی فایل های PDF به Word ، Excel ، متن و عکس کاربرد اصلی این نرم افزار می باشد. شما می توانید تنها با یک کلیک و با سرعت زیاد فایل های PDF را به فرمت های قابل اجرا در نرم افزارهای مختلف تبدیل کنید. Quick PDF Converter Suite با پشتیبانی از 6000 فونت مختلف برای تبدیل و امکان استخراج عکس ها در فرمت های مختلف از قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فرمت PDF به حساب می آید.

– تبدیل PDF های اسکن شده OCR : با کمک این قابلیت می توانید تمامی محتوای PDF های اسکن شده را به خوبی استخراج کنید. ویرایش فایل های اسکن شده بدین ترتیب بسیار ساده خواهد بود.سپس شما می توانید PDF عکسی یا اسکن شده خود را به اسناد قابل انتخاب و قابل جستجو تبدیل کنید و نیازی به ساخت و نوشتن دوباره نخواهید داشت.
– ساخت فایل های PDF : شما می توانید با استفاده از Quick PDF Converter Suite بیش از 500 فرمت مختلف را به فرمت PDF تبدیل کنید. تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها به یک سند واحد و تبدیل دسته ای فایل ها به صورت PDF از دیگر امکانات آن می باشند.
– ویرایش فایل های PDF : بازنگری و ویرایش کلی فایل های PDF از امکانات خوبی است که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب می توانید فایل PDF ، مشخصات ، کیفیت و تنظیمات امنیتی آن را به سادگی ویرایش کنید.
– تبدیل دسته ای : تبدیل فرمت دسته ای فایل ها و ساخت فایل PDF امکانی است که برای صرفه جویی در زمان در Quick PDF Converter Suite قرار گرفته است.
– مشاهده فایل های PDF : دیگر برای مشاهده فایل های PDF نیازی به نرم افزارهای جانبی ندارید و می توانید به سادگی فایل های PDF حتی با قابلیت جستجو را مشاهده کنید.



شما هم نظر خود را ارسال کنید