ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Spotmau Data Recovery Kit 6.0.1.3 نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

با استفاده از Spotmau Data Recovery Kit می توانید تنها با 3 کلیک اطلاعات خود را از هارد دیسک ، درایو USB، حافظه دوربین عکاسی و فیلم برداری و … در هر شرایطی با دقت بسیار بالا بازیابی کنید. ممکن است اطلاعات شما به صورت ناگهانی حذف یا فرمت شده، هارد شما صدمه فیزیکی دیده باشد، برای دسترسی به اطلاعات با پیغام های خطا روبرو شوید و یا امکان دارد دیگر فایل های شما به هیچ وجه اجرا نشوند ، اما نگران نباشید زیرا توسط Spotmau Data Recovery می توانید تمام آنها را بازیابی کنید. این نرم افزار در هر موقعیتی می تواند فایل ها و اطلاعات شما را با دقت بالا بازیابی کند. اگر فایلی را به شکل اتفاقی به صورت کلی حذف کرده اید و اگر با خطاهایی مانند Unknown status ، Drive not found ، Drive not formatted ، USB Flash I/O error ، Device I/O error مواجه شدید نیز باز هم تمامی اطلاعات قابل بازیابی خواهند بود.
دستگاه های حافظه دار به علت های مختلفی مانند مشکلات نرم افزاری ، سخت افزاری یا آلودگی های ویروسی دچار مشکل می شوند و این چنین است که بیشترین درصد از دست دادن اطلاعات به چنین مشکلاتی بر می گردند. بیشتر نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ، وقتی که هارد دیسک اصلی سیستم شما دچار مشکل شده باشد ، بی فایده هستند اما Spotmau Data Recovery می تواند CD یا USB نجاتی را به صورت Bootable برای بازیابی اطلاعات رایت کند تا اگر سیستم شما به طور کلی بالا نیامد نیز بتوانید تمامی اطلاعات خود را برگردانید.

ویژگی های نرم افزار Data Recovery Kit :
– راه اندازی تمامی انواع کامپیوتر و لپ تاپ
– پشتیبانی بوت از طریق درایو CD/DVD یا USB
– پشتیبانی از دستگاه هایی مانند دیسک سخت ، دیسک خارجی ، درایو USB ، فلش ، درایو ZIP ، کارت حافظه ، کارت حافظه دوربین ، کارت SD و …
– پشتیبانی از 200 نوع فایل ویدئویی ، صوتی ، عکس ، تصویری ، سند متنی و …
– پشتیبانی از فایل های سیستمی FAT12, 16, 32, exFAT, NTFS, NTFS5
– سازگار با تمامی ویندوزها شامل xp, Vista, 7 و…



شما هم نظر خود را ارسال کنید