انحصاری هایی که اگه بازی نکردید ، باختید!

میلیون ها گیمر در سراسر جهان وجود دارند که همچنان از بازی های جذاب انحصاری پلی استیشن ، چشم پوشی می‌کنند و با این فکر که ” اگه ازش زیاد تعریف میشه پس خوب نیست” خودشونو راحت می‌کنند؛ شاید شما هم هنوز از همان دسته گیمر ها باشید که اعتقادی به بازی های بولد و انحصاری ندارید؛ اما باید بدانید که بازی هایی که SONY در این چند ساله برای کنسول های خود منتشر کرده است یکی از یکی شاهکار تر هستند! و اینطور بدانید که اگر گیمر هستید و این بازی ها را تجربه نکرده اید ، باختید. ما در این مطلب از بلاگ جیب استور با محبوب ترین انحصاری ها و نحوه خرید بازی های پلی استیشن آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین انحصاری های پلی استیشن از نگاه گیمر ها

Final Fantasy 16

بیایید با یکی از جدیدترین انحصاری های پلی استیشن شروع کنیم که پس از عرضه تن و بدن پلیر های قدیمی این سری بازی را لرزاند؛ چرا؟ فاینال فنتزی ، با این نسخه جدید با تغیرات بسیار تاثیر گذار خود در روند ، داستانگویی و گیم پلی بازی ، یک انحصاری فوق العاده و باکیفیت را در کنسول های پلی استیشن قرار داده؛ داستان Final Fantasy 16 در سرزمین ولستیا صورت می‌گیرد؛ در این سرزمین جادویی آیکان های وجود دارند که قدرت های جادویی والا هستند و از گذشته ، تن به تن در وجود میزبان های انسانی خود جای گرفته اند و نامی که این میزبان ها به آن شناخته می‌شوند دامینیت است؛ داستان بازی ، روایت کلایو جوان است که آیکان افریت را در اختیار دارد؛ در نیم پرده ابتدای داستان برادر محبوب کلایو کشته می‌شود و سالها بعد کلایو به دنبال سوال های خود مربوط به قتل برادرش می‌رود. گیم پلی این نسخه فاینال فانتزی کاملا با نسخه های قبلی متفاوت است؛ از گرافیک فوق العاده این گیم که بگذریم به گیم پلی روان و هیجان انگیز آن می‌رسیم که در هر مبارزه ای حرفی برای گفتن دارد؛ اگر می‌خواهید در یک جهان رازآلود یک بازی با داستان و شخصیت پردازی قوی را تجربه کنید که گیم پلی بسیار باکیفیتی داشته باشد ، این انحصاری پلی استیشن برای شماست.

Returnal

رترنال یکی از محبوب ترین انحصاری های پلی استیشن است که در سال های اخیر منتشر شده و با یک حال و هوای متفاوت و مراحل یکی از یکی چالش انگیز تر ، دل پلیر های زیادی را به دست آورد؛ داستان بازی یک لوپ بسیار عجیب و غریب است که با سقوط زنی به ام ” سوین ” در یک سیاره ناشناخته و عجیب غریب شروع می‌شود؛ یکی از عجیب ترین و در عین حال جالب ترین ویژگی های رترنال ، همین لوپ مرگ اور آن است؛ شما در یک چرخه عجیب قرار می‌گیرید و هر زمان که در بازی بمیرید ، همه چی باز از اول شروع می‌شود؛ ینی شما پس از هر بار مردن در محل سقوطتان بیدار می‌شوید؛ این بازی ، از یک گرافیک عالی ، فضا سازی دقیق و گیرا و گیم پلی روان و مهیج برخوردار است که همه و همه در کنار هم یک تجربه متمایز و جذاب را برای پلیر به ارمغان می‌آورد. همچنین در این بازی علی رغم سختی بسیار زیادی که بازیکن باید برای نمردن بکشد ، آیتم ها و پیشرفت های بازی ، می‌تواند یک دلگرمی بزرگ برای شما باشد.

Horizon Forbiden West

اگر هنوز نسخه جدید هورایزن را تجربه نکرده اید همچنان می‌پرسید که آیا دنباله مناسبی برای نسخه قبلی بوده یا نه؟ این بخش جواب شماست؛ وقتی بازی جدید گوریلا یعنی Horizon Forbiden West را استارت کنید و اولین لحظات بازی را تجربه کنید ، اولین چیزی که چشمان شما را دوتا می‌کند و معطوف آن می‌شوید گرافیک فوق زیبای این بازی است که در تمام جوانب ، از چهره کاراکتر ها تا فضا های بزرگ و کوهستانی یک اثر هنری است. دیگر نکته مثبت این بازی ، شخصیت پردازی مناسب آن چه در ساید دوستان و چه دشمنان است و فوربیدن وست نهایت تلاش خود را کرده تا قابلیت ها و سبک دشمنان تنوع بالایی داشته باشد تا پلیر را پای بازی نگه دارد؛ تمام این موارد را که کنار گیم پلی جذاب و داینمایک این بازی می‌گذارید متوجه می‌شویم که با یک بازی کم نقص و دلپذیر طرف هستیم و قرار نیست ، هیجان و جذابیت آن ذره ای کم بشود.

Marvel Spiderman 2

اسپایدر من 2 یک حرکت رو به جلوی بی نظیر بود! یکی از بهترین دنباله هایی که برای اسپایدر من قبلی ممکن بود ساخته شود همین اسپایدر من 2 است؛ این اثر با یک روند داستانی فوق العاده و بیهنه سازی های همه جانبه می‌تواند بازیکن را ساعت ها پای مانیتور میخکوب کند؛ سازنده ها سعی کرده اند تا در این نسخه گریز بسیار بیشتری به زندگی شخصی مرد عنکبوتی بزنند ، درست مانند فیلم های این کمیک محبوب؛ و از آنجایی که در این نسخه با دو اسپایدرمن یعنی مایلز و پیتر پارکر سر و کار داریم این موضوع مدام جذاب تر می‌شود و از بخش داستانی بازی فقط می‌توان این را گفت که بی نقص است. از داستان که بگذریم در اسپایدرمن 2 روند بسیار مناسبی پیش پای بازیکن قرار گرفته که به کمک ، قابلیت های متنوع انمی ها در این نسخه و باس فایت های مهندسی ساز و جذاب ، هیچوقت شما را از این بازی خسته نمی‌کند. گیم پلی بازی اللظاهر ، تفاوت آن چنانی ای با نسخه قبلی نکرده اما در بخش قابلیت ها ، پیشرفت چشمگیری را شاهد هستیم که مبارزه ها را برای شما جذاب و جذاب تر می‌کند.
هرچند که لازم است بدانید ، لیست بازی های انحصاری پلی استیشن به همینجا ختم نمی‌شود و این پلتفرم از بازی های بسیار جذاب و متنوعی برخوردار است که ما سعی کردیم در این مطلب به جذاب ترین و جدید ترین های آن ها بپردازیم.

انحصاری های پلی استیشن را چطور بخریم؟

یکی از مشکلات بزرگ ما گیمر های ایرانی ، در خرید بازی های اورجینال ، خصوصا بازی های پلی استیشن است ، چون با هزار جور محدودیت و مشکل ، از پرداخت گرفته تا دسترسی روبرو هستیم که قطعا شما را هم گیج و مبهوت کرده است؛ اما چطور می‌توانیم از راحت ترین راه بازی های انحصاری پلی استیشن را بخریم؟ یکی از بهینه ترین و امن ترین راه ها برای خرید بازی ها ، گیفت کارت پلی استیشن است. گیفت کارت ها یکی از پر کاربرد ترین ابزار های پرداخت برای سایت های خارجی و سرویس ها هستند؛ کاربران زیادی در دنیا با خرید گیفت کارت ، پرداخت های خود در سرویس های بین المللی را انجام می‌دهند.

چطور گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

گیفت کارت پلی استیشن یکی از امن ترین و راحت ترین راه ها برای خرید بازی های پلی استیشن است. شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از خدمات جیب استور استفاده کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید