مزایای خرید بهترین سرور مجازی امارات | ویژگی های VPS امارات

اگر به کیفیت سرویس میزبانی وب‌سایت خود اهمیت می‌دهید و به دنبال میزبانی سایت خود در سرورهای خارجی هستید، می‌توانید به‌جای استفاده از سرویس‌های هاست اشتراکی خارج، از سرور مجازی امارات استفاده کنید. در این نوشتار به بررسی سرور مجازی امارات و مزایا و معایب آن می‌پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید تا بهترین کاربردهای سرور مجازی امارات را به شما بگوییم.

سرور مجازی چیست؟

پیش از اینکه در مورد سرور مجازی امارات صحبت کنیم، بهتر است توضیح مختصری از مفهوم سرور مجازی را بدانیم. سرور مجازی یا vps، یکی از انواع خدماتی است که توسط شرکت‌های میزبانی هاست ارائه می‌شود. شرکت‌های هاستینگ با استفاده از نرم افزارهایی، منابع سرورهای اختصاصی را به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کنند و سرورهای مجازی را ایجاد می‌کنند. با استفاده از سرورهای مجازی، شما می‌توانید منابع مورد نیاز خود را به صورت اختصاصی اما با هزینه کم‌تر نسبت به اجاره سرور اختصاصی تهیه کنید.

مزایای استفاده از سرور امارات

سرور ابری امارات از جمله سرویس‌هایی است که امکانات بسیار خوبی را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند. از جمله مزایایی که سرورهای ابری امارات هاست ایران برای شما فراهم می‌کند، به شرح زیر است:

آپ تایم بالای ۹۹ درصد

سرویس‌های هاست ایران به صورت ۲۴ ساعته توسط ابزارهای پیشرفته در حال مانیتورینگ هستند و قطعی و اختلال در شبکه سرورها کمتر از یک درصد است.

امکان استفاده از اختصاص IP اضافه

با خرید سرور مجازی ابری امارات هاست ایران می‌توانید علاوه بر IP اصلی سرور خود، در صورت نیاز آیپی اضافه نیز تهیه کنید.

دسترسی کامل به کنسول

در پنل هاست ایران تمامی امکاناتی که برای مدیریت بهتر سرور مجازی امارات نیاز دارید، برای شما فراهم شده است. یکی از این امکانات دسترسی به کنسول سرور است. با کمک دسترسی کنسول می‌توانید هر زمان که به هر دلیلی دسترسی اتصال به سرور از طریق ریموت دسکتاپ یا ssh قطع شد، با استفاده از کنسول به سرور متصل شده و مشکل را بررسی و رفع کنید.

تحویل آنی سرور

سرور امارات بلافاصله پس از ثبت پرداخت به صورت خودکار ایجاد شده و آماده تحویل خواهد بود.

امکان افزودن سرویس بکاپ

اگر اطلاعات مهمی در سرور خود دارید و نیاز به یک سرویس بکاپ گیری دارید، هاست ایران این امکان را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید با استفاده از سرویس بکاپ گیری هاست ایران، به تعداد مورد نیاز از اطلاعات سرور خود بکاپ تهیه کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات مهم سرور خود نباشید.

امکان خرید سرور ساعتی

هاست ایران یکی از معدود شرکت‌هایی است که امکان خرید سرور ساعتی را برای کاربران فراهم کرده است. از طریق پنل هاست ایران می‌توانید سرور امارات را به صورت ساعتی خریداری کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کارشناسان هاست ایران به صورت ۲۴ ساعته در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند.

امکان ارتقا به صورت لحظه ای

هر زمان که نیاز به افزایش منابع و ارتقا سرور امارات داشته باشید می‌توانید بدون محدودیت و ایجاد اختلالی در عملکرد سرور، منابع را به میزان دلخواه ارتقا دهید.

نصب انواع سیستم عامل

سرور مجازی امارات محدودیتی از نظر نصب سیستم عامل ندارد و شما می‌توانید هر نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز و یا هر توزیعی از لینوکس که مد نظرتان است را به راحتی در vps امارات نصب کنید.

عبور از تحریم ها بدون نیاز به فیلترشکن

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای سرور امارات برای کاربران ایرانی، عبور از تحریم‌های موجود و دسترسی به بازارهای جهانی است. با استفاده از سرور مجازی ویندوز امارات می‌توانید بدون نیاز به ابزارهای آنتی تحریم و نرم افزارهای خاص، به اینترنت بین الملل دسترسی داشته باشید.

معایب سرور مجازی امارات

سرورهای مجازی امارات در کنار تمام مزایایی که دارند ممکن است برای برخی کسب و کارها مناسب نباشند و معایبی هم داشته باشند. از جمله معایب سرور امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سایت پی پال به بعضی از رنج آیپی‌های کشور امارات اجاره ورود نمی‌دهد. بنابراین اگر برای پرداخت‌های مالی نیاز به خرید سرور مجازی خارج دارید، استفاده از سرور امارات برای این مورد توصیه نمی‌شود.
  2. در سرور امارات نیز مانند بسیاری از سرورهای اروپایی، نقض قانون کپی رایت ممنوع است. بنابراین اگر در محتوای وب‌سایت یا سرور شما قانون کپی رایت رعایت نشده باشد، سرویس شما از طرف دیتاسنتر محدود خواهد شد.
  3. اگر برای انجام فعالیت در صرافی‌های خارجی و یا ترید کردن نیاز به خرید سرور امارات دارید، حتما پیش از خرید با کارشناسان فعال در حوزه ترید در ارتباط باشید و اطلاعات کافی در مورد ارائه خدمات صرافی مورد نظر خود در کشور امارات را کسب کنید. برخی صرافی‌ها ممکن است آیپی‌های کشور امارات را مجاز به دریافت خدمات ندانند.

ویژگی های سرور مجازی امارات هاست ایران

شرکت هاست ایران یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های میزبانی هاست است که با ارائه سرویس‌های مختلف شما را در راه اندازی و پیشبرد اهداف کسب و کارتان همراهی می‌کند. در سال‌های اخیر، زیرساخت‌های اینترنتی کشور امارات یکی از پیشروترین زیرساخت‌ها در سراسر جهان بوده است. آمارها نشان می‌دهد کشور امارات یکی از دارندگان پرسرعت‌ترین اینترنت موبایل در جهان است.

دارا بودن زیرساخت قوی و موقعیت کشور امارات از لحاظ جغرافیایی منجر شده در سال‌های اخیر تقاضا برای خرید سرور امارات در ایران بسیار افزایش پیدا کند. شرکت هاست ایران یکی از معدود شرکت‌هایی است که جهت رفاه حال کاربران دسترسی آسان به سرویس‌های خارجی، ارائه سرور ابری امارات را به خدمات خود اضافه کرده است.

با استفاده از سرور ابری امارات می‌توانید از منابع چندین سرور در لوکیشن امارات متحده عربی به صورت اختصاصی استفاده کنید و با سرعت و کارایی بالاتری در بستر اینترنت فعالیت کنید. سرور ابری امارات هاست ایران به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه هر میزان منابعی که نیاز دارید را به صورت ماهانه و حتی ساعتی تهیه کنید.

جمع بندی

در این نوشتار سعی کردیم سرور مجازی امارات را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب این سرویس را بررسی کنیم. پس از خواندن این مقاله می‌توانید با دانش اولیه‌ای که در مورد سرور امارات و کاربردهای آن کسب کرده‌اید، مناسب‌ترین سرویس را با توجه به نیاز کسب و کار خود انتخاب کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید