ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Safe Me! 1.0.3 – بازی حفاظت از سیاره برای اندروید

دانلود Safe Me!

Safe Me! ، نام بازی زیبا و البته کاملا فانتزی برای گوشی و تبلت های تحت سیستم عامل اندروید 4.1 و بالاتر می باشد. داستان این بازی از این قرار است که شما وظیفه دارید تا از سیاره خودتان در برابر موانع پیش رو حفاظت کرده و بالاترین امتیاز را بدست بیاورید. شما برای حفاظت از سیاره خود باید از دقت و سرعت بالایی برخوردار باشید تا بتوانید موانع های پیش روی خود که به مرور سخت تر و بیشتر می شوند را رد کنید. بازی حفاظت از سیاره به عنوان یک بازی زیبا و البته سرعتی می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند. لازم بذکر است که این بازی از پرداخت درون برنامه ای بهره می برد که شما می توانید با صرف هزینه 3.49 دلار تمامی ویژگی های بازی را بازگشایی نمایید.

از جمله ویژگی هایی که در این بازی وجود دارند می توان به گرافیک و استفاده صحیح از رنگ اشاره کرد. سازندگان این بازی با استفاده از یک طراحی گرافیکی مناسب، در هر مرحله از بازی توانسته اند یک محیط گرافیکی بسیار جذاب را برای کاربر خلق نمایند. از طرفی استفاده از موانع های زیاد و البته متفاوت از نظر طراحی باعث شده است تا شما احساس تکراری بودن را در حین انجام این بازی را نداشته باشید. همچنین همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، انجام این بازی به دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بازی حفاظت از سیاره همچنین بر اساس حجم کم خود، دارای محبوبیت نسبتا خوبی می باشد.

برخی از ویژگی های بازی حفاظت از سیاره اندرویدی Safe Me! :

گیم پلی مناسب که شرایط بازی را برای شما ساده کرده است
استفاده از گرافیک و طراحی بسیار زیبا که بازی کردن را مهیج کرده است
موانع مختلف و زیاد که از طراحی های گرافیکی متفاوتی بهره می برند
امکان خرید درون برنامه ای برای بازگشایی تمامی ویژگی های این بازی
و…

دانلود Safe Me! :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید