ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Brawl Stars 15.169 – بازی جدال ستارگان برای اندروید

دانلود Brawl Stars

Brawl Stars یا همان جدال ستارگان، نام بازی مهیج و بسیار زیبا استراتژیک از گروه نام آشنا Supercell برای گوشی و تبلت های تحت سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در دسته بازی های اکشن و مبارزه ای و البته آنلاین قرار می گیرد. شما برای انجام این بازی نیاز به در اختیار داشتن اینترنت خواهید داشت. داستان این بازی از این قرار است که شما می توانید با دوستان و یا بازیکنان سراسر دنیا در یک جنگ سریع چند نفره به مبارزه بپردازید. همانطور که می دانید بازی هایی نظیر Clash of Clans، Clash Royale و Boom Beach از جمله محصولات گروه سازنده این بازی می باشد که از این رو شما می توانید با توجه به سابقه این گروه با خیالی آسوده نسبت به دریافت این بازی اقدام نمایید.

در این بازی شما قادر هستید تا تمامی شخصیت ها و ابزار های موجود در این بازی را ارتقا بدهید. برای این کار شما نیازمند بازی کردن و پیروزی در نبرد های پیش روی خود خواهید بود. شما با جمع آوری و پیروزی در نبرد های پیش رویتان قادر به تبدیل شدن به یک بازیکن ستاره خواهید شد. همچنین این بازی نیز به مانند سایر بازی های گروه Supercell دائما در حال بروزرسانی است و شما با شروع کردن این بازی می توانید نسبت به انجام یک بازی اکشن و استراتژیک بسیار عالی در یک محیط آنلاین اقدام کنید. بازی پیش روی شما یک بازی رایگان بوده که امکان خرید درون بازی و ارتقا سطح شخصیت ها و ابزار های این بازی برای شما فراهم گردیده است.

برخی از ویژگی های بازی جدال ستارگان Brawl Stars :

استفاده از گیم پلی بسیار مناسب و کارآمد که انجام بازی را مهیج کرده است
استفاده از گرافیک بسیار زیبا و جذاب در ساخت پوسته ها و شخصیت های بازی
امکان بازی با دوستان و بازیکنان این بازی از سراسر دنیا بصورت آنلاین
مبارزه و جنگ در حالت های مبارزه چند گانه
ارتقا شخصیت و سطح بازی شما برای تبدیل شدن به ستاره بازی
و…

دانلود Brawl Stars :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید