ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود PHPNotepad 1.7.2 – نرم افزار محیط برنامه نویسی تحت وب

PHPNotepad ، نام نرم افزار کارآمد و بسیار سبک به عنوان یک ویرایشگر زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد. نرم افزار پیش روی شما به عنوان یک ویرایشگر بر روی سیستم عامل های تحت ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد. شما به کمک این ویرایشگر و با توجه به قابلیت های چندگانه آن که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد، می توانید در یک محیط بسیار ساده تمام تمرکز خود را بر روی برنامه نویسی بگذارید. در واقع قابلیت های موجود در این نرم افزار می تواند تمامی نیاز های شما در خصوص برنامه نویسی و طراحی وب را برطرف سازد.
همچنین پشتیبانی نرم افزار PHPNotepad از زبان های برنامه نویسی HTML، PHP، JavaScript، CSS، XML و اسناد متنی TXT باعث گردیده است تا شما بتوانید به کمک این نرم افزار و بدون نیاز به سایر نرم افزار های مشابه بتوانید یک پروژه را بصورت کامل پیش ببرید. از طرفی زمانی که شما از این نرم افزار استفاده می کنید، فرقی نمی کند شما یک مبتدی یا یک متخصص برنامه نویسی وب باشید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که شما در فضای بسیار ساده ای قادر به برنامه نویسی و پیش بردن پروژه های خود خواهید بود.
علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده این محصول، داشتن موتور جستجو قدرتمند باعث گردیده است تا شما همه چیز را بتوانید به راحتی پیدا کنید. داشتن چنین موتور جستجویی زمانی برای شما کلیدی خواهد بود که شما در حال پیش بردن پروژه های پیشرفته و پیچیده ای باشید. همچنین شما پروژه های خود را می توانید در قالب فرمت های مختلف ذخیره سازی کرده و هر زمان که بخواهید آن ها را ویرایش نمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار برنامه نویسی PHPNotepad :

استفاده از رابط کاربری مناسب که شرایط کاری را برای برنامه نویسان ساده کرده است
امکان مدیریت پروژه ها خود و ویرایش هر پروژه ای در هر زمان
پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی HTML، PHP، JavaScript، CSS، XML و اسناد متنی TXT
بهره مندی از موتور جستجوگر بسیار قدرتمند و کاربردی برای جستجو
امکان ذخیره سازی پروژه های شما در قالب فایل های مختلف
قابل نصب و راه اندازی بر روی تمامی سیستم عامل های تحت ویندوز
و…

دانلود PHPNotepad :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید