ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Drifty Chase – بازی ریسینگ تعقیب و گریز مرگبار برای اندروید

دانلود Drifty Chase

Drifty Chase ، نام بازی مسابقه ای مهیج و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. داستان این بازی از این قرار است که شما پولی را از یک بانک سرقت کرده اید و حالا در حال فرار کردن از پلیس به وسیله ماشین هستید. پلیس برای بازگرداندن پول های دزدیده شده در حال تعقیب شما می باشد. شما نیاز دارید که در خیابان هایی که با پیش رفتن شما شلوغ تر نیز می شوند ماشین را به نحوی هدایت کنید تا پلیس نتواند شما را متوقف و دستگیر نماید. شما در هنگام بازی کردن این بازی باید با انتخاب صحیح مسیر ماشین و انتخاب خیابان های مناسب تا حد امکان از پلیس دور شوید.
البته در این بازی بر خلاف بازی های مسابقه ای دیگر شما نیازی به هدایت کامل ماشین خود ندارید. این موضوع بدین معناست که شما تنها با یک انگشت خود مسیر عبوری ماشین را مشخص می کنید. هر چه که شما بیشتر پیش می روید، همانطور که قبلا نیز خدمت شما عرض شد، بازی سخت تر می شود و ترافیک خیابان ها بیشتر می شود. از این رو شما به سرعت عمل بالایی در کنترل و انتخاب مسیر مناسب در حین انجام این بازی نیاز خواهید داشت.
از ویژگی های این بازی تنش های زیاد موجود در این بازی است که درکنار گیم پلی بسیار عالی این بازی هیجان باور نکردی را برای شما به ارمغان آورده است. همچنین این بازی به گونه ای است که شما با بازی کردن آن بعد از گذشت چند وقت به این بازی اعتیاد پیدا خواهید کرد. همچنین از ویژگی های دیگر این بازی می توان به گرافیک خیره کننده سه بعدی و اتومبیل و شهر های مختلف آن اشاره کرد.

برخی از ویژگی های بازی اندرویدی Drifty Chase :

گیم پلی بسیار روان و مناسب که بازی مهیج را برای شما به ارمغان آورده است
بهره مندی از گرافیک خیره کننده سه بعدی که زیبایی های بازی را چند برابر کرده است
بهره مندی از ده ها اتومبیل و شهر های مختلف که با بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید
استفاده از مکانیزم بسیار مناسب برای کنترل ماشین توسط شما
هر چه در این بازی پیشتر می روید اعتیادتان به این بازی بیشتر می شود
و…

دانلود Drifty Chase :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید