ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Heroes Arena 2.1.21 – بازی نقش آفرینی میدان نبرد قهرمانان برای اندروید

دانلود Heroes Arena

Heroes Arena ، نام بازی جدید، زیبا، سرگرم کننده و مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی گرافیکی و جنگی شما می توانید بصورت چند نفره و آنلاین به بازی و مبارزه با دوستان خودتان بپردازید. بازی پیش روی شما به طور خاص برای گوشی های همراه طراحی و ساخته شده است. شما می توانید در حالت های مختلف نظیر مبارزه تک به تک، سه به سه، پنج به پنج و یا بیشتر با دوستان و یا افراد موجود در این بازی، به بازی کردن بپردازید. همچنین از جمله ویژگی منحصر به فرد این بازی گرافیکی می توان به عدالت موجود در گیم پلی این بازی اشاره کرد.
در Heroes Arena برخلاف سایر بازی های موجود امکان خرید برای ارتقا تجهیزات وجود ندارد و شما تنها با بازی کردن می توانید مقام و سطح خود را در این بازی ارتقا ببخشید. همچنین این بازی با در اختیار داشتن گیم پلی بسیار مناسب و روان خود، قادر است تا تجربه ای بسیار عالی از یک بازی جنگی را در خاطر شما به جای بگذارد. همچنین همانطور که پیشتر نیز اشاره شد شما می توانید این بازی را با دوستان خود نیز انجام بدهید. از طرفی شما می توانید این بازی را با افراد اطراف خود نیز بازی کنید.
همچنین در خصوص محتوا بازی نیز قابل ذکر است که این بازی یک بازی قهرمان محور می باشد. شما همواره در تلاش هستید تا به یک مبارز قهرمان تبدیل شوید. شخصیت های موجود در این بازی متشکل شده از 20 قهرمان هستند. همچنین این بازی در 6 کلاس و سطح Assassin، Mage، Marksman، Support، Tank و Warriorانجام خواهد گرفت. همچنین به نقل از سازندگان این بازی قهرمانان و نقشه های جدید بصورت ماهانه بروزرسانی می شوند.

برخی از ویژگی های بازی اندرویدی Heroes Arena :

بهره مندی از گیم پلی بسیار مناسب که بازی مهیج را برای شما به ارمغان آورده است
امکان بازی کردن بصورت گروهی و با دوستان شما بصورت آنلاین فراهم شده است
مبارزات در این بازی بصورت تک به تک، سه به سه، پنج به پنج و بیشتر انجام خواهد گرفت
برای ارتقا تجهیزات و شخصیت های خود نیاز به پیروزی در رقابت های خود خواهید داشت
بروزرسانی و اضافه شدن شخصیت ها و نقشه های جدید در بروزرسانی های ماهانه
و…

دانلود Heroes Arena :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید