ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wondershare Recoverit 10.5.13.4 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

Wondershare Recoverit ، نام نرم افزار قدرتمند و کارآمد در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته شما می باشد. شما کاربران گرامی با استفاده از این محصول می توانید بازیابی اطلاعات خود را با خیالی آسوده و در فضای مطمئنی به دست این نرم افزار بسپارید. نرم افزار پیش روی شما از سرعت بسیار بالایی در پردازش داده ها و اطلاعات بهره می برد. بدین معنا که شما می توانید با سرعت بسیار بالا و در زمان بسیار کوتاهی تمامی اسناد و اطلاعات از دست رفته خود را با ضریب اطمینان بالا بازیابی نمایید. از طرفی سادگی در بازیابی اطلاعات توسط این محصول باعث می شود تا همگان بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

همچنین ویژگی کلیدی و اصلی نرم افزار WondershareRecoverit قابلیت های بازگردانی بالا اطلاعات می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از 550 فرمت انواع فایل های موجود در سراسر جهان قادر است تا تمامی این فرمت ها را بازیابی کند. قابلیت های بازگردانی بالا که پیشتر به آن اشاره شد به این معنی است که شما با کمک این نرم افزار در بیشتر عملیات های بازگردانی اطلاعات از دست رفته خود موفق خواهید شد. راه حل هایی که سازندگان این محصول در این نرم افزار پیاده سازی کرده اند، باعث می شود تا شما بتوانید به این نرم افزار برای بازیابی اطلاعات مهم خود اعتماد نمایید.

از طرفی محصول پیش روی شما از الگوریتم های بسیار پیشرفته ای برای اسکن اطلاعات شما استفاده می کند. بدین ترتیب سرعت بازیابی اطلاعات شما، همانطور که خدمت شما عرض شد بسیار بالا خواهد بود که این امر باعث راحتی حال شما در استفاده از این محصول خواهد بود. همچنین تمام کارهایی که شما برای بازگردانی اطلاعاتتان نیاز به انجام آن دارید، طی کردن سه مرحله ساده می باشد.

ویژگی های نرم افزار Wondershare Recoverit :

رابط کاربری بسیار مناسب و پویا که کار را برای شما ساده خواهد کرد
استفاده از الگوریتم های پیشرفته که باعث افزایش سرعت پردازش داده ها می شود
قابلیت اطمینان بسیار بالا در بازیابی اطلاعات از دست رفته شما
پشتیبانی از بیش از 550 فرمت انواع فایل های مختلف محبوب و نام آشنا
بازگردانی اطلاعات از دست رفته شما در سه مرحله انتخاب، اسکن و بازیابی
بازیابی اطلاعات از دست رفته بر روی تمامی دستگاه ها نظیر NTFS، FAT16، FAT32، HFS و غیره
و…

دانلود Wondershare Recoverit :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید