ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Shining External Hard Drive Data Recovery 6.6.6.6 – نرم افزار بازگردانی اطلاعات

External Hard Drive Data Recovery ، نام نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه بازگردانی اطلاعات از دست رفته از هارد های اکسترنال می باشد. نرم افزار پیش روی شما که محصولی از گروه نام آشنای Shining می باشد، قادر است تا کمک بسیار مفیدی را در بازیابی اطلاعات پاک شده مدنظر شما داشته باشد. از دست دادن اسناد و اطلاعات یک هارد اکسترنال می تواند دلایل مختلفی نظیر حذف، فرمت، raw، حمله ویروس، سقوط سیستم و غیره داشته باشد. سازندگان این محصول مدعی هستند که این نرم افزار قادر است تا پاسخگو تمامی حالت های ذکر شده باشد و در تمامی حالت های پیش آمده اسناد و اطلاعات را برای شما بازیابی بکند.

همچنین ویژگی بسیار کلیدی نرم افزار External Hard Drive Data Recovery پشتیبانی از تمامی برند های تولید کننده هارد دیسک می باشد. پشتیبانی از هارد دیسک های WD، Seagate، Toshiba، Hitachi، SanDisk، Kingston، Transcend، Sony، Samsung، HP، HGST، ADATA، Apple، Maxtor، Lacie، Buffalo، EMC، G-Technology و سایر برند های نام آشنا باعث گردیده است تا کاربران با خیالی آسوده از این نرم افزار به منظور ابزاری برای بازیابی اطلاعاتشان استفاده کنند.

همچنین دیگر ویژگی این نرم افزار محیط کاربردی و شرایط کار برای کاربر می باشد. سازندگان این محصول نرم افزاری را در اختیار شما قرار داده اند که شما قادر خواهید بود تا طی سه مرحله نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمایید. تمامی مراحلی که شما برای بازگردانی اطلاعات مدنظرتان نیاز دارید بسیار ساده بوده و برای همگان نیز قابل انجام می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار کاربردی External Hard Drive Data Recovery :

امکان بازیابی اسناد و فایل های از دست رفته از هارد های اکسترنال را برای شما امکان پذیر می کند
این نرم افزار قادر به پاسخگویی و بازگردانی فایل های شما به دلایل مختلف را دارد
پشتیبانی تقریبا کامل از تمامی برند های تولید کننده هارد های اکسترنال در سراسر دنیا
امکان بازیابی فایل های حذف شده شما را طی سه مرحله ساده فراهم کرده است
و…

 

دانلود Shining External Hard Drive Data Recovery :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید