دانلود آنتی ویروس شید با محیط فارسی


آنتی ویروس شید یک نرم افزار ضد ویروس و امنیتی بسیار قدرتمند برای مقابله با انواع آلودگی ها روی سیستم شماست که نیروی اصلی خود را از فناوری آنتی ویروس های NOD و Avira آلمان گرفته است . این نرم افزار بصورت روزانه اقدام به آپدیت خود نموده و قابلیت شناسایی و از بین بردن جدیدترین آلودگی های منتشر شده را دارد . این نرم افزار همچنین میتواند به عنوان ابزاری برای ردیابی و پیدا کردن دستگاه سرقت شده یا گم شده شما مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار آنتی ویروس شید :

– نیرو گرفته از موتور NOD و Avira آلمان
– بروز رسانی مرتب و بی دردسر
– محیط کاملا ساده و فارسی
– محافظت چند لایه و پرقدرت
– مجهز به سامانه ضد سرقت
– پشتیبانی 24 ساعته

توضیحات تکمیلی در باره نرم افزار ضد ویروس ایرانی شید :

همیشه به‌روز
فقط کافی است رایانه‌تان به اینترنت متصل باشد تا ضد ویروس شید دست کم روزی دو بار به صورت خودکار جدیدترین فایل‌های ویروس‌یاب را از سرویس‌دهنده‌ی شید دریافت کند. پس اگر ضد ویروس شید را نصب و فعال کرده باشید و رایانه‌تان به اینترنت دسترسی داشته باشد دیگر از هر گونه ویروس و آلودگی جدیدی در امان خواهید بود.

محافظت چند لایه
ضد ویروس شید با استفاده همزمان از دو موتور آویرا و نود۳۲، سد محکمی در برابر نفوذ هرگونه آلودگی به رایانه شما ایجاد میکند. در هر لحظه به محض اینکه بدافزاری اقدام به ورود به سیستم شما کند محافظ فایل‌های شید بلافاصله وارد عمل شده، جلوی آن را می‌گیرد، و مراتب را به شما اطلاع می‌دهد.

ایرانی و فارسی
ضد ویروس شید چیزی فراتر از نسخه‌ی فارسی‌شده‌ی یک نرم‌افزار خارجی است، چرا که از ابتدا برای کاربر ایرانی و با در نظر گرفتن سلیقه، عادت‌ها، زبان و فرهنگ ایرانی طراحی شده است. پس می‌توانید ضد ویروس شید را تهیه کنید و با خیال راحت و در تمام مراحل، از نصب و فعال‌سازی تا راهنمای آنلاین و تلفنی، از زبان فارسی و محیط آشنا و ساده‌ی آن لذت ببرید.

سامانه‌ی ضد سرقت شید
گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها همواره در معرض خطر سرقت یا گم شدن هستند. سامانه‌ی ضد سرقت شید با ثبت لحظه به لحظه‌ی موقعیت دستگاه شما در صورت نیاز مکان دقیق آن را (حتی بدون نیاز به GPS) به شما نشان خواهد داد. پس مطمئن شوید سامانه‌ی ضد سرقت شید فعال است و برای همیشه از کار کردن با رایانه‌تان لذت ببرید.

سریع، سبک و ساده
ضد ویروس شید در کنار محافظت چند لایه و لحظه به لحظه، از سامانه هوشمند بهینه‌ساز بهره میگیرد تا مطمئن شود رایانه شما از حداکثر سرعت و کارایی هنگام کار با ویندوز و سایر برنامه‌های نصب شده برخوردار است. ضد ویروس شید با شناسایی فایل‌ها و برنامه‌های شما برای بار اول، بعد از آن دیگر فقط مراقب فایل‌های مخرب رایانه‌ شماست و به سادگی و سرعت هرچه تمام‌تر شما را در مقابله با آلودگی‌ها یاری می‌رساند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته
در این برنامه سعی شده که نیاز کاربر به پشتیبانی به حداقل ممکن برسد. با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی، تیم پشتیبانی شید 24 ساعته آماده پاسخگویی به کاربران از طریق گفتگو در سایت، تلگرام، سامانه درخواست در وب همچنین ایمیل خواهد بود.

دانلود آنتی ویروس شید :

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود آنتی ویروس شید با محیط فارسی” ارسال شده است

  1. فاطمه says:

    سلام این آنتی ویروس خیلی خوبه، من چند سال هست ازش استفاده می کنم. یکی از دلایلی که میگم این آنتی ویروس خوب هست اینه که چند وقتی هست گوگل اجازه دسترسی به سایت شید رو نمیده، چون اینها متوجه استقبال عده زیادی از ایرانیا از این آنتی ویروس شدن و می دونن اگر جلوی کارش رو نگیرن تبدیل به یه رقیب جدی براشون میشه. پس اومدن سایت اصلی رو فیلتر کردن، الان اگر کسی اگر بخواد این آنتی ویروس رو نصب کنه باید از سایتهای دیگه دریافت و نصبش کنه ولی البته بعد از نصب و خرید سریالش می تونه مرتب اون رو بروز کنه.

شما هم نظر خود را ارسال کنید