ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

عکس های خود را توسط Caricature Photo To Cartoon v5.0.3999.19212 به تصاویر کارتونی تبدیل کنید

امروزه کاربران قادرند تا نیازهای مختلف کامپیوتری خود را با استفاده از نرم افزارهایی که به صورت آماده بسیاری از توانایی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند را برآورده سازند. بسیاری از نرم افزارها در زمینه های مختلفی همانند طراحی وب و یا ویرایش تصاویر ، ابزارهایی را در اختیار کاربران خود می گذارند که نیازهای مورد نیاز آن ها را در زمینه لازمه برآورده می سازد. بیشتر نرم افزارهایی که به این شکل مورد استفاده کاربران قرار میگیرد در زمینه هایی می باشد که نرم افزارهای تخصصی آن ها دارای ابزارهایی می باشد که کارکرد با این ابزارها نیاز به داشتن تخصص خاص می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به نرم افزارهای ویرایش عکس اشاره نمود.

در این مطلب نرم افزاری را مرتبط با این موضوع به شما معرفی می کنیم.

 

بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند.

یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است. در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.



شما هم نظر خود را ارسال کنید