ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

AbyssMedia SiteInFile Compiler v4.0.0.0 ابزاری قدرتمند برای ساخت اسلایدهای ارائه

امروزه یکی از روش های نوین آموزشی در کلاس ها و مراکز مختلف آموزشی برای انتقال اطلاعات و محتوای مطالب ، استفاده از اسلاید ها و presentation ها می باشد و بدین شکل اطلاعات جدید به دانش آموزان و دانشجویان منتقل می شود. همچنین در بسیاری از کنفراس ها و سمینارها برای نمایش عکس ها و مطالب مربوط به جلسات به این شیوه برای حاضرین نمایش داده می شود. ساخت این تصاویر به کمک ابزارهای مختلفی انجام می شود که شاید شناخته شده ترین ابزارها در میان کاربران نرم افزار Power Point نرم افزاری از مجموعه ابزارهای Office شرکت MicroSoft باشد. اسلایدهای P.Point برای اجرا شدن نیاز به نصب نرم افزار اصلی دارند. دیگر شرکت های تولید کننده نرم افزار نیز امروزه اقدام به ارائه این گونه ابزارها با ویژگی های متنوع و مختلف به کاربران می کنند.

در این مطلب شما را ابزاری در این زمینه آشنا می سازیم.

 

SiteInFile Compiler نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ساخت و تولید اسلاید های آموزشی به منظورهای مختلف می باشند. در این نرم افزار می توان اسلاید ها را با استفاده از افکت های مختلف ایجاد نمود و درون آن ها از اجزای مختلفی به منظور راحتر رساندن مطالب به مخاطب استفاده نمود. قرار دادن عکس ، فیلم ، صوت ، متون و بسیاری دیگر از اجزای مورد نیاز یک آموزش در این نرم افزار به راحتی امکان پذیر می باشد. این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت AbyssMedia  Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– توانایی ساخت اسلاید ها و بهینه سازی خودکار آن ها برای استفاده بهتر در CD و DVD

– اجرای مستقیم اسلاید ها بدون نیاز به نصب از روی دیسک

– قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها بدون نیاز به نصب برنامه بر روی سیستم



شما هم نظر خود را ارسال کنید