ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

VRSonic VibeStudio Designer v2.5 یک استدیو کامل آهنگسازی

اگر شما در دسته کاربرانی می باشید که در زمینه آهنگ سازی و همچنین از نرم افزارهای ساخت موسیقی در کامپیوتر استفاده می کنید در این مطلب با ما همراه باشید. امروزه هنر موسیقی نیز همانند دیگر هنرها و موضوعات دیگر با کامپیوتر دارای پیوند مستحکمی می باشد. نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت آهنگ و کار در زمینه موسیقی می باشند. این نرم افزارها در سطوح مختلف کاربران را برای کار در این زمینه یاری می دهند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به صورت حرفه ای و با ابزار مختلف و متنوع پیشرفته به شما در زمینه ساخت موسیقی کمک می کند.

 

VibeStudio Designer نام نرم افزاری کامل می باشد که کاربران به کمک آن ها قادر به ساخت موسیقی و کار در زمینه های مختلف صوتی می باشند. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و ابزار پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این نرم افزار بر روی چهار ابزار و آلت موسیقی مختلف در آهنگ سازی تکیه نموده است. این چهار آلت موسیقی عبارتند از گیتار آگوستیک ، گیتار الکترونیکی ، پیانو و جاز . در این نرم افزار شما به کمک محیط شبیه سازی شده و صداهای مربوط به این آلات موسیقی که شبیه سازی شده اند قادر خواهید بود تا اقدام به ساخت آهنگ های متنوع و زیبا نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت VRSonic می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

– ساخت آهنگ های زیبا به کمک ابزار موجود در نرم افزار

– شبیه سازی و استفاده از صداهای سازهای مختلف

– دارای ابزار سه بعدی سازی صوتی

– قابلیت استفاده از افکت های مختلف و متنوع

– توانایی اجرای تنظیمات صوتی بر روی آهنگ ها

– توانایی میکس آهنگ ها

 و … .

 

شما هم نظر خود را ارسال کنید