ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Deletor v4.0.41001 ابزاری قدرتمند برای پاکسازی فایل ها

پاکسازی اطلاعات و فایل های مختلف یک امر طبیعی و عادی در امور روزانه یک کاربر کامپیوتری می باشد. برای پاک کردن آن فایل کافیست تا آن را انتخاب و سپس بر روی کلید Delete از صفحه کلید ، کلیک نموده و فایل مورد نظر را بعد از تایید از سیستم پاک نمود. شاید از دید بسیاری از کاربران این امر بسیار آسان باشد و هیچ گونه مشکلی نیز در آن نباشد ، اما آیا تا به حال شما نیز فایلی را اشتباهی از سیستم خود پاک کرده اید ؟ و یا یک فایل را به همراه چندین فایل دیگر و در میان آن ها به صورت ناخواسته پاک نموده اید ؟ همچنین ممکن است کاهی به دنبال یک فایل بر روی سیستم باشید و دارای شک باشید که این فایل را حذف نموده اید و یا خیر . بسیاری از افرادی که در هنگام کار و یا انجام دیگر امور اقدام به پاکسازی فایل ها می نمایند با این مشکلات مواجه می شوند .

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن این مشکلات تا حد بسیاری کاهش می یابد.

 

Deletor نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی هر نوع فایل و یا پوشه ای بر روی سیستم طراحی شده است. این نرم افزار که به طور خاص برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است به کاربران این توانایی را می دهد تا برای پاکسازی و حذف یک فایل از سیستم کامپیوتری خود ، ابتدا به صورت دقیق اقدام به جستجو در میان فایل ها و پوشه ها نماید و پس از تایید اقدام به حذف فایل و یا پوشه کند. در این نرم افزار یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند قرار داده شده است تا کاربر به صورت دقیق اقدام به جستجوی فایل مورد نظر برای حذف نماید. این نرم افزار یکی دیگر از ابزارهای کوچک اما کاربردی شرکت نرم افزاری Basta Computing می باشد.

شما هم نظر خود را ارسال کنید