ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود MediaChance UltraSnap Pro 4.8.1 ابزاری قدرتمند به منظور عکسبرداری از صفحه نمایش

دانلود MediaChance UltraSnap Pro

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان یافت که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از محیط کاری کامپیوتری خود عکس برداری نمایند. با این کار در اصطلاح Screen Capture گفته می شود. تهیه چنین تصاویری می تواند دلایل مختلفی را داشته باشد. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا از محیط کار در یک نرم افزار نقشه کشی مهندسی عکسبرداری نماید و یا در هنگام کار با نرم افزاری خاص قصد تهیه فیلم و آموزشی آن نرم افزار را دارد. برای انجام چنین اموری می توان از نرم افزارهای بسیاری در این زمینه استفاده نمود.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم.

UltraSnap PRO نام نرم افزاری کاملا حرفه ای برای عکسبرداری از محیط سیستم عامل ویندوز می باشد که به کمک این نرم افزار و امکانات متعدد موجود در این نرم افزار کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا تصاویر مورد نظر خود را از محیط کاری تهیه نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از برنامه های مختلف اقدام به تهیه تصویر نمایند . همچنین کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه از یک صفحه اینترنتی ، اقدام به تهیه یک ScreenShot به صورت طولی نمایند. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ نرم افزاری MediaChance می باشد.

دانلود MediaChance UltraSnap Pro :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید