ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

بازیابی اطلاعات از دست رفته در سیستم عامل مکینتاش Data Rescue v3.1

این نرم افزار برای سیستم عامل مکینتاش است و بر روی ویندوز نصب نمی شود !

پاک شدن اطلاعات از سیستم ها یکی از مشکلاتی می باشد که همیشه در صورت بروز ، گریبان گیر کاربران سیستم ها می شود . از دست دادن اطلاعات در بسیاری از مواقع ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی برای یک شرکت و یا یک فرد شود. به عنوان مثال اگر اطلاعات تجاری مربوط به یک شرکت بر اثر آلوده شدن هارد سیستم به یک ویروس مخرب از بین رود ، مشکلات مالی و تجاری زیادی برای شرکت مورد نظر به وجود خواهد آمد. حتی ممکن است اطلاعات موجود بر روی سیستم توسط یک کارمند ناراضی از سیستم حذف شود. در چنین مواقعی مدیران سیسستم ها می توانند در صورت وجود فایل های پشتیبان از آن ها برای بازگردانی اطلاعات استفاده نمایند و در صورت نبود فایل های پشتیبان می توان از برنامه های بازگردانی اطلاعات استفاده نمود.

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

 

Data Rescue نام نرم افزاری برای سیستم عامل Apple Macintosh می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و … اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . Prosoft Engineering نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

 

از ویژگی های موجود این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

– توانایی بازگردانی فایل های مختلف پاک شده

– پشتیبانی از فرمت های مختلف و قابلیت بازگردانی آنها

– لیست نمودن تمامی فایل های پاک شده قبل از انجام عملیات بازیابی

– توانایی جستجوی یک فرمت خاص برای بازگردانی فایل ها

– توانایی بازیابی فایل هایی که بعد از Error های پارتیشنی از بین می روند

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید