ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

MakeMe3d v1.0.10.922 نرم افزار تبدیل فیلم های دوبعدی به سه بعدی !

شاید شما نیز در وب سایت های مختلف با تبلیغاتی برای عینک هایی که فیلم ها را به صورت سه بعدی می توان با آن ها مشاهده نمود را دیده اید . برای مشاهده یک فیلم به صورت سه بعدی به وسیله این عینک ها ، علاوه بر اینکه شما به این عینک ها نیاز دارید ، فیلم مورد نظرتان نیز باید به صورت سه بعدی تغییر یافته باشد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که همه فیلم های شما این ویژگی را ندارند و نمی توان آن ها را به صورت سه بعدی مشاهده کرد. برای این سوال نیز جوابی موجود است.

در ادامه نرم افزاری را برای رفع این مشکل به شما معرفی می کنیم.

 

MakeMe3d نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادرید تا تصاویر دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید تا به کمک عینک های مخصوص قادر به مشاهده تصویر به صورت کاملا سه بعدی باشید. عینک های سه بعدی ساز به صورت اصلی در سه مدل ارائه می شوند که این سه مدل عبارتند از عینک Polarisation ، عینک Shutter technology و عینک Anaglyph 3D که در ایران و تبلیغات موجود بر روی سایت های مختلف بیشتر تصویر عینک مدل Anaglyph 3D مشاهده می شود که دارای دو شیشه رنگی می باشد. هر یک از این سه مدل عینک به یک روش سه بعدی سازی را برای شما شبیه سازی می کند که وقتی شما از هر یک از عینک ها برای مشاهده یک فیلم سه بعدی شده استفاده می کنید در واقع فیلم شما نیز باید بر طبق همان مدل عینک شما شبیه سازی شده باشد. این نرم افزار از هر سه مدل این عینک ها برای سه بعدی سازی تصویر پشتیبانی کامل می کند. پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های تصویری برای سه بعدی سازی و ابزار تنظیمات خودکار برای بهبود در نتیجه کار از دیگر ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Engelmann Media می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید