ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Camersoft Webcam Recorder v2.2.32 ابزاری برای ذخیره سازی از تصاویر وب کم

امروزه بسیاری از افرادی که در گفتگوهای اینترنتی شرکت می کنند با قابلیت ارسال و دریافت تصاویر از طریق دوربین های اینترنتی ( WebCam ) آشنا می باشد. به کمک این دوربین ها کاربران قادرند تا اقدام به انتقال تصاویر خود به دیگر کاربران حاضر در گفتگو نمایند. بسیاری از کاربران بر اساس نیاز های مختلف خود در بسیاری موارد علاقه مند به ذخیره تصاویر دریافتی از دیگر کاربران می باشند. برای انجام این عمل و رفع این نیاز می توان از نرم افزار مختلفی که قادر به انجام عملیات ضبط تصاویر می باشند استفاده نمود.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Webcam Recorder نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن نیز مشخص است قادر به ضبط تصاویر دوربین های اینترنتی می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد به آن ها این توانایی را می دهد تا به آسانی اقدام به ضبط تصاویر دریافتی دیگر کاربران از روی webcam ها نمایند. این نرم افزار برای انواع برنامه های گفتگوی اینترنتی از جمله Yahoo Messenger  طراحی شده است و تصاویر دریافتی دیگر کاربران بر روی این برنامه گفتگو به راحتی قابل ضبط و ذخیره سازی می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Camersoft می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید