ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

با PUSH Entertainment DreamScene Video Wallpaper v2.23 به پشت زمینه دسکتاپ خود زندگی بخشید

استفاده از عکس در پشت زمینه دسکتاپ همیشه مورد توجه کاربران بوده است و کاربران برای ایجاد محیط کاری جذاب تر برای خود در هنگام کار با کامپیوتر از عکس های مختلفی استفاده می کنند. اما شاید شما نیز در دسته آن افرادی باشید که دیگر عکس ها هم برایتان تکراری شده و با تغییر آن ها نیز در پشت زمینه سیستم خود دیگر جذابیتی را حس نمی کنید.

در این مطلب نرم افزاری را برای ایجاد یک تغییر اساسی به شما معرفی می کنیم.

 

DreamScene Video Wallpaper نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما می توانید در پشت زمینه دسکتاپ خود به جای عکس از فیلم استفاده نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما می توانید یک playlist در برنامه از فیلم ها و تصاویر مورد علاقه خود ایجاد نمایید تا به ترتیب انتخابی شما در زمینه دسکتاپ شما پخش نماید. این نرم افزار با ویندوز های XP , vista و 7 دارای هماهنگی می باشد و برای پخش فیلم در زمینه دستکاپ هیچ مشکلی نخواهید داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت PUSH Entertainment می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید