ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Blumentals Easy Button & Menu Maker Professional / Personal 5.3.0.37 – نرم افزار ساخت و طراحی دکمه ها و منو برای وب سایت ها

دانلود Blumentals Easy Button & Menu Maker Professional / Personal

Easy Button and Menu Maker نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Blumentals Software ساخته شده است. زمینه فعالیت این شرکت در زمینه ساخت برنامه های کمک در طراحی وب می باشد. نرم افزاری که به شما معرفی نمودیم با استفاده از امکانات مختلف و همچنین با دارا بودن تصاویر آماده برای ساخت کلید ها به کاربرانی که در زمینه طراحی وب و ساخت کلید مبتدی بوده و دچار مشکل می شوند کمک می کند. همچنین به کمک این نرم افزار می توانید اقدام به ساخت منوهای مختلف برای وب سایت های خود نمایید.

از ویژگی های نرم افزار Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دارا بودن تعداد زیادی از تصاویر آماده برای ساخت کلید
توانایی قرار دادن شکل های مختلف بر روی کلید ها

طراحان وب برای ساختن کلید در صفحات وب از روش های مختلفی استفاده می کنند. ساختن کلید به صورت قرار دادن table و نوشته درون آنها ، به صورت تصاویر فلش و همچنین به صورت عکس. حرفه ای ترین روش در میان سه گزینه نام برده شده ، روش عکس می باشد. دلیل این انتخاب هم این است که ساختن کلید ها به صورت عکس نسبت به جدول از ظاهری زیباتر و نسبت به فرمت فلش از حجم کمتری برخوردار است. به همین دلیل اکثر طراحان حرفیه دکمه ها و کلید ها را به صورت عکس طراحی می کنند. از آنجا که ساخت کلید ها به صورت کاملا گرافیکی و حرفه ای نیازمند تخصص مربوط به خود می باشد کاربران عادی و طراحان مبتدی از ساخت چنین کلید های زیبایی که به صورت عکس می باشد عاجز هستند. در این مطلب برنامه ای را به شما معرفی می کنیم که مشکلات این دسته از کاربران و طراحان وب را برطرف می کند.

 

دانلود Blumentals Easy Button & Menu Maker Professional / Personal :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید